Torsdag

Dagen idag var mulen när jag klev upp och solen lyste med sin frånvaro så vi får nog säga att det är höst nu och vintern är nog på väg......
Drack kaffe och ringde tandläkaren och fick faktiskt en tid halv 1 så det var skönt och några tusenlappar fattigare efter det besöket men det drabbar ingen fattig 😃😃😃
Hellre det än att ha ont i alla fall..
Tog ut ytterligare några tusen och gav mannen i mitt liv till nya vinterdäck då han fyller år på Lördag så han blev ju såklart glad.. 
Nu behöver han inte tänka på det för nu är däcken beställda och betalda..
Nu regnar det ute och snart dax och åka in till stan och handla lite innan jobbet kallar..
Nu börjar allvaret igen och i morgon blir det lite bakning innan jobbet inför Lördagen..
Ligger med min värmekudden och kollar på Netflix och försöker lindra smärtan som min kropp utsöndrar..
Inte kul att alltid vara sjuk och ha ont jämt..
Det är svårt att förstå för dom som inte har det så.
Undrar om nån har lust att bjuda på en kopp kaffe innan jobbet börjar.
Det ska bli skönt att komma tillbaka på jobbet också igen nu och få en vardag igen och kunna tänka på nåt annat än all himla värk också.. 
Trist är att man är så trött hela tiden så jag skulle kunna sova där jag står..
Jag jobbar hela helgen och mannen är ledig och det tycker jag är orättvist😍😍😍
Längtar till nästa helg när vi åker till våran frizon igen..
Det är inte så många helger kvar nu av säsongen så det är bäst att passa på..
Snart är snön här och då vill man helst ligga inne i värmen och mysa när man är ledig..
Ha en bra kväll alla Goa.. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0