Torsdag

Ny morgon och igår åskade det och kom monsunregn mest hela dagen och det började om på kvällen när man skulle lägga sig men det behövdes..
Nog för att jag gillar sol och värme men som sagt regnet behövs det med..
Nu kanske det äntligen blir lite svamp i skogen så man kan plocka det och bunkra över vintern jag som bara använder svenska bär och svamp..
Har sovit oroligt i natt men ibland blir det så när man vet vad som ska hända..
Igår föddes äntligen den lilla bebisen som vi väntat så länge på..
Ett mirakel.
Undra vad man ska göra för mat idag då..
Frysen är överfull som vanligt här och det sinar aldrig tycker jag då man handlar ändå fast det finns mat för minst 50 där i frysen.. 
Här är det alltid proppfullt i kyl och frys och uppbunkrat allt extra i både skafferi och allt annat..
Jag har nog diskmedel...sköljmedel..tvättmedel.. allt sånt i minst 1 år framåt🤣🤣🤣🤣
Bra att ha..
Jag handlar upp allt när det är billigt så då finns det alltid hemma..
Då blir man aldrig utan..
Den här månaden behövde jag knappt handla nåt alls mer än typ grönsaker.. bröd och mjölk då allt annat redan finns hemma..
Desto mer kan man spara🤣🤣🤣
Bra att ha..
Snart är det kalas och snart är det höst och sen kommer vintern och julen är då snart på ingång..
Julklapparna är nästan redan klara då jag har så många att köpa åt och det blir inga dyra julklappar men det är ändå tanken som räknas och att man kommer ihåg dom..
I år blir en liten annorlunda jul så den ser jag fram emot med glädje..
Nu tittar solen fram lite bakom molnen och jag ska dricka lite kaffe och vila min onda kropp en stund så ha det bra alla där ute😍😘😍😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0