Tisdag

Ny morgon och solen är framme och det väntas äntligen varmare väder igen..
Älskar ju värme.
Igår frös jag hela dagen och hade enorm värk och låg i soffan och så ska det inte vara när det är sommar utan då ska man ha sol och värme och vara värkfri..
Idag blir det antagligen en resa bort nån dag och njuta av sista semestern som är kvar..
På nyheterna pratar dom hur droger och helst knark som går längre och längre ner i åldrarna som i 12 års åldern och det är sjukt att förstöra sina liv på sånt skit..
Det finns dom som börjar i 30-40 års åldern och då tycker man väl att man skulle ha hjärna och vett och förstå vad det handlar om..
Men vissa har tyvärr inte den hjärnan har jag märkt..
Varför börja knarka efter man skaffat familj och barn??
Då tänker man absolut bara på sig själv..
Här där jag bor har det blivit på utspritt och dom man trodde minst skulle hålla på är dom som håller på mest.
Va ner på byn härom dagen och det var fulla byn i såna typer som gapade och skrek och man får en chock för mindre kan jag lova..
Idag är jag genomförkyld och har ont i halsen bara sådär helt plötsligt..
Drygt att vara sjuk mer än vanligt..
Hur ska det bli i sverige nu innan valet..
Sen kommer det stå att det har fuskats när det är klart som vanligt..
Tror det är mycket mygel bland dom höga gubbarna
Det är nog dom som är värst.. 
Hoppas rätt parti vinner bara som är mån om sitt eget land och sina egna..
Annars kommer det gå åt helvete..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0