Tisdag

Ny dag och regnet faller utanför fönstret och även ett till bevis på att hösten är på väg.
Mer regn väntas och det är nog den tiden nu..
Kallt ute och igår åkte värmen på så det är  varmt och skönt inne nu.. 
klev upp i ottan i morse för att åka in och besikta fyrhjulingen så det är klart då man kan fortsätta åka på den..
Trött som bara den men får sova här på eftermiddagen då jag går på mina nattskift i natt igen.
Så jag kämpar på trots smärtorna men det får gå ändå om man ska överleva..
Måste verkligen ringa och få en tid när det inte går över..
Mannen fixar med bilarna "" ni vet"" tvätta och dammsuga för bilarna får inte vara skitiga.. 
Han är noga med sånt och det är väl ganska bra eftersom då rostar ju inte bilarna bort🤣🤣😃😃
Man ska sköta om sin bil om den ska hålla..
Körde till soptippen här om dagen  så nu är det bara att rensa ut garaget ännu mer och kasta..
Nu ryker mycket..
Rensade lite mer böcker igår som ska köras till återvinningen på soptippen så dom kan få dom och sälja..
Igår var jag in på rusta och hittade lite fynd till hemmet..
Älskar ju sånt och att ha fint hemma..
Passade på att handla det lilla som fattades också när jag ändå var i stan..
Beställa kattmat idag ska vi också göra så det är gjort så finns det hemma minst till jul i alla fall..
Bunkring är det bästa som jag vet så man har allt hemma..
Ha en bra dag alla Goa och glada 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0