Tisdag

Dagen igår när jag kom hem efter 4e och sista natten helt slut i kroppen och efter en massa skratt igår natt så jag trodde jag skulle dö😃😃😃😄
DRACK KAFFE OCH ÅT FRUKOST OCH SLÖTITTADE PÅ NYHETERNA..
DET var mord på en 17-åring och sen tänker jag på stackars föräldrar till dom som mist din son och till dom föräldrar som har barn som är mördare..
Gud vad hemskt att veta vad sina barn gjort mot ett annat barn..
Och bilbränder förstås men det beror ju på att skolorna har börjar förstås🤣🤣🤣😃
Idioter..
När jag hade ätit skjutsade jag Wilma till skolan då dom hade försovit sig och sen hem och slumrade i 2 timmar och iväg till massören med min onda kropp och det gjorde inte riktigt lika ont igår..
In och handlade lite när jag ändå var i stan och hem och vila..
Iväg och hämta minst 100 böcker som Jag har fått och kolla igenom dom..
Rätt intressanta faktiskt..
Ser igenom vilka min svärmor vill ha..
Sen  frös jag hela dan men kan ju vara efter massagen  då blodcirkulationen kommer igång.
Mannen kom på att vi skulle till Biltema och köpa nåt till kärran då det ska rensas nu och köras till soptippen innan snön kommer..
Så allt är borta till våren och den ska dkrotbilen bort som han rensat och sparat delar man kan ha nytta av..
Igår kväll skrev en helt okänd människa till mig om en bort tappade sak igen..
Hon blev jätte glad när dom hittade den såklart där jag hade sagt
Mitt eget företag kommer nog bli bra om det kommer gå såhär bra..
Den blir man naturligtvis utnyttjad av vissa och folk tror att vara för att man kan de in i framtiden är allt gratis.. 
Jag har ju tänkt att det här ska bli mitt liv  i framtiden..
Idag vaknade jag vid 8 men har man sovit typ 10 timmar på 5 dygn då är msn nog trött..
Tur det finns kaffe..
Haft kaffe främmande på morgonen och nu blir det lite städa så allt är klart inför helgen..
Kolla lite netflix och vila lite också emellanåt behövs..
Ha en bra dag alla..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0