Tisdag

Jaha redan Tisdag idag och allt rullar på som vanligt i rask takt..
Solen har tittat fram idag men fy fan vad kallt det är ute nu..
Stor skillnad på plus 30 och plus 13 och det känns verkligen ute..
Vaknade i morse och var fortfarande trött för kroppen vill bara sova nu..
Åt frukost och drack kaffe och kollade nyheterna..
Över 100 bilbränder bara inatt(Va fan) när ska dom som bestämmer öppna ögonen och göra nåt åt detta..
I morgon när jag sätter på Tv:n är det säkert lika illa och sverige dras mer och mer ner i skiten som är..
Varför flyr man ifrån krig och gör så här I vårat land..
Jag trodde att dom som flyr från kriget var glada att komma hit för att slippa allt krig och elände..
Men det kanske inte ens är så..
Tycker sverige har blivit för mycket nu med allt som händer (varje natt)..
Ja inte lär då nuvarande regering vinna detta valet i år för det har jag svårt att tro..
Det är inte många dagar kvar nu i alla fall..
Efter att jag lagat mat idag åkte jag in en sväng till stan och fikade på café Engel med en vän som jag inte träffat på jätte länge och sen tog vi en liten shopping runda efter att  vi hade fikat.. 
Nu finns allt hemma också då jag passade på att handla när jag ändå var i stan..
Mannen jobbar och jag gör vad jag vill 😃😃😃😄
Snart dax att sova och vakna till en ny bra dag förhoppningsvis i morgon vilket inte är så troligt då..
På Lördag fyller mannen i mitt liv år och jag jobbar hela helgen så jag hoppas att om nån kommer så blir det på eftermiddagen😃😃😃😄😃😃😃😃😃😄😄
Sov gott alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0