Söndag

Ny dag och helgen börjar lida mot sitt slut igen och en ny vecka börjar snart sakta ta fart..
Igår åkte vi ut på äventyr och var till Borlänge och shoppade lite och vidare till Hedemora och Lappens och så tog vi en kik på delplocken medans vi ändå var där..
Åkte ner till Caruso och åt lite och hem en vända och iväg igen🤣🤣
Turen var åter med mig igår så nu har jag kunnat göra det jag vill senaste veckorna och det känns härligt..
När vi kom hem ville ett barnbarn sova över så det fick bli så och sen såg vi ett häftigt tillslag..
Vaknade i morse och satt mig ute på altanen och åt lite frukost och drack kaffe och halv 9 var det fullt hus här som vanligt🤣🤣
Sen har det gått hela förmiddagen..
Nu har jag ställt in trämöblerna i garaget och ska måla dom vita om det går och jag tror att det blir jätte snyggt när det blir klart.. 
Köpte färg till det igår..
Nu kollar mannen på min bil då jag tycker att det skrapar få se om det är bromsarna eller nåt..
Tur man har en bilmekaniker i familjen..
Bara ställa bilen på gården och sen blir den klar🤣🤣🤣
Solen skiner idag men det blåser kallt..
Jag älskar ju värme och det kan man väl inte rå för men vissa tror tydligen att bära för att man tycker värme är härligt så vill man att folk ska dö..
Vilken normal människa vill att nån ska dö eller vilken normal människa tror att man vill det..
Då är man kanske inte normal själv..
Mm en det har ingen påstått heller..
Ha en bra dag alla😍😍😍
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0