Söndag

Ny dag och klev upp ganska tidigt fast jag jobbat mycket nu och fick sova om jag ville.
Kaffe och nyheter på morgonen är obligatorisk och jobba natt är det bästa jag har börjat med för då slipper man kliva upp på morgonen för då kommer man hem då istället.. 
Tjänar mer och jobbar mindre och det tycker jag är ett bra alternativ.. 
Trött som tusan som vanligt är jag men skönt med ledig helg i alla fall fast jag gick ut och jobbade extra en natt..
Såg andra filmen igår med Maria Wern med lite främmande på kvällen och det var trevligt..
Dom är ju så bra..
Fast jag varit sjuk sen i mars och kämpar på varje dag med smärtor och dåligt mående så brast mormors hjärta i morse när jag följde med min dotter med lilla Wilton till akuten när han är så dålig och tårarna sprutade på han..
Stackars mormors lilla kille och om jag bara kunnat hade jag tagit hans smärta också.. 
Fast man är sjuk hela tiden själv så lider man när dom små är sjuka usch..
Det gick bra i alla fall och nu hoppas jag att dom går längre och vi får som vi vill..
Idag regnar det och är kallt ute så vi har väl snart bara hösten att vänta in.. 
Sen kommer den tråkiga snön men då kan man ju jobba lite mer då..
I morgon är en ny vecka igen och veckorna rullar på som vanligt..
Lön i morgon och den var väldigt bra👌👍✌
Funderar lite på om möblering här men få se om tiden finns över för det.. 
 Just nu haglar det och åskar här hemma och hatar när det är kallt.. 
Krypa ner under en filt och tända ljus är det bästa jag vet såna här dagar..
Gillar när det är mysigt..
Ha en bra dag alla Goa.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0