Söndag

Snart iväg och jobba natt 4/4 då och inte hinna sova i morgon bitti då jag har tid hos massören.. 
Det ska bli så skönt nu känner jag med denna värk i min onda kropp.
Fast det kommer ju naturligtvis att göra ont när dom ska ta loss alla spänningar och blockeringar men det går över sen efter några dagar..
Är så sjukt trött och ledig bara 1 dag och sen kör jag igen..
Igår hade vi huset fullt av barn och barnbarn och likaså idag som firade mannen i mitt liv som fyllde år igår..
Jag är så otroligt lyckligt lottad dom har alla fina människor omkring mig i mitt liv som betyder så oerhört mycket för mig..
Av mig fick han pengar till nya vinterdäck..
Och så hade jag tur igår igen😃🤣😎
Det går bra nu..
Ska bli skönt att vara ledig i morgon även om det bara är 1 dag så man får vila lite i alla fall..
Idag har solen tittar fram lite och i natt regnade det och var jätte kyligt..
Har setat ute en stund men det blåste lite kallt..
Nu vill jag gå på bio på slenderman men den går bara dom kvällar när jag jobbar så jag hoppas att den förlängs..
Nästa vecka ska vi iväg på husvisning få se få vad vi tycker.. 
Ja det är lite mycket nu tycker jag med allt runt omkring men det är bara att kämpa på och ta dagarna som dom kommer..
Katterna har fått vara ute en bra stund idag också och det gillade dom..
Värmekudden har mest legat hela dagen på mina axlar..
Men nu är det som sagt snart dax ut och kämpa sista natten..
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0