Onsdag

Idag klev jag upp tidigt och iväg akut för att ta prover igen och fick åka in till Ludvika då Grängesberg har semester.
Förbi vid en gammal go farbror och fikade lite och in och handla på hemvägen trodde jag i alla fall.
Då ringde dom ifrån Falun och jag hade fått en akut tid halv 2 så hem med varorna och iväg till Falun men denna förbannade onda kropp helvete och ont i ögonen och ont i både mage och rygg..
Det får aldrig vara bra..
Värken är värre än värst nu..
Men jag får väl lära mig att jag måste vila..
Jag som aldrig äter värktabletter var tvungen igår annars hade jag inte överlevt..
I morgon är det Torsdag och jag har lovat hjälpa min dotter städa ur lägenheten så jag kommer nog vara ganska slut på kvällen antar jag och känner att nu måste jag få åka till min frizon som jag inte varit till i flera veckor nu..
När jag åkte hem kom det nån djävla dåre och körde om mig och bilen framför försökte han ta på insidan och sen kastade han ut bilen mitt i ett möte och körde om en lastbil..
Det finns fan idioter till allt .en jag tog reg numret så jag vet nog vem det är..
Nu är det kväll och mannen är nere och hämtar kattmat och skulle 
Hjälpa sin bror med altanen..
Gud vad varmt det är i vattnet i sjön typ 27 grader och det har det inte varit så länge som jag minns..
härligt med värme..
Fast den kan bli farlig för våra gamla människor men jag älskar ju värme.
Idag såg jag en människa som jag absolut inte trodde hade det umgänget och jag tycker bara det är tragiskt men sant eftersom jag sett det med egna ögon..
Tänk vad livet kan  raseras i en helt vanlig familj usch..
Trist att det kan gå då snett för vissa..
Det ska bli skoj när Benji kommer ut med sin bok om Sanningen som alla inte trodde fanns minst sagt jag..
Han är fuktig..
Jag hoppas också att han berättar hur orättvist behandlad han blir av sina farfräldrar och jag tycker att det är hemskt.. 
Men som tur är så är han vuxen nu och förhoppningsvis nte bryr sig i såna människor..
Nu är det snart dax att lägga denna förbannade kropp i bingen och sova..
Ha det bra alla Goa.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0