Onsdag

Ny dag och klockan ringer tidigt då jag och min dotter ska till sjukhus för besök båda två.. 
Är så otroligt lugnande att ha henne och hon är den enda som förstår nu då hon är i samma situation..
Sen tog vi lunch på China och det var så gött.. 
Nu kommer jag att få en akut remiss till röntgen igen och visar den ingenting så blir det en DT röntgen för att se om det finns nån förträngning nånstans i nåt blodkärl..
Så nu är det bara att vänta på röntgen och se vad som blir härnäst..
Trött är jag också och nu taggar jag för natt jobb igen..
Igår var vi och hjälpte till och i rensa huset och jag fick en massa lego..
Det kommer mer sen och det kan vara kul att ha..
Det kommer bli många hus som har egen brunn nu som Kommer få lägga ut stora summor pengar på att koppla på kommunalt vatten när det blir en ny lag.
Ju längre man har att koppla på desto dyrare blir det..
Då får man kanske ta den smällen..
Sen är det valet som det är så mycket tjafs om och att folk inte fattar vart vi är på väg nånstans.. 
Snart är Sverige ett muslimsk land där man får nya lagar och regler..
Är det så man vill ha det..
Hoppas att rätt parti vinner så det blir nå djävla stopp på allt..
Idag är en sån där dag då jag går och irriterar mig på folk som bara klagar på allt.. 
Verkar som om hela världen ska göra allt för att det ska fungera..
Folk klagar alldeles för mycket utan att göra nåt själva.
Jag la ut om olika partier och få fick jag kommentar på kommentar men när jag la ut om en liten katt som behövde hjälp om den inte skulle dö och att jag hade swichat pengar fick jag
(INTE EN ENDA KOMMENTAR.) 
Folk i sverige så otroligt egoistiska och ska bara ha och ha hela tiden men när det kommer till att hjälpa till kan man nog räkna på handen hur många som finns..
Det blir nog inte många kvar..
Jag är en av dom som skänkt pengar till både övergivna katter och hemlösa och det är jag glad gör att jag kan hjälpa andra människor som är i nöd.. 
Då har jag gjort en god gärning i alla fall..
Jag tror att ger man får man tillbaka i nån form..
Jag har själv erfarenhet.. 
Ha en bra dag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0