Onsdag

Ny dag och när jag vaknade och kikade ut så var det mulet även idag..
Det blir nog ingen mer sommar nu skulle jag tro utan nu landar snart hösten på trappen utanför och det blir dax att tända ljus igen..
Jag gillar ju hösten också på sätt och vis och eftersom jag alltid hade depressioner jämt förut i många år pga dåligt äktenskap så älskar jag hösten idag eftersom idag mår jag så mycket bättre och kan njuta av den..
Klev upp i ottan i morse och drack kaffe och tog värktabletter mot min onda kropp som inte riktigt vill ge med sig..
Mannen höll på med sin Amazon så nu är den fixad och går igen och jag har världens lyckligaste man😃😃
Ringde till massören och fick en tid på måndag så det ska bli jätte skönt även om det gör ont först..
Det blir bättre efter några dagar när träningsvärken lagt sig..
Idag är det soffan och värmekudden som hägrar och jag tänker inte göra så mycket mer än vila idag..
Häromdagen flyttade en ny familjemedlem in😃😃
I natt brann bilar igen (förstår inte folk att det är eldningsförbud) 😃😃😃
Nej nu får det bli ett stopp på det här nån gång så rösta rätt den 9e september om ni vill att sverige ska bevaras som sverige.. 
Jag vet vad jag ska rösta på ( eller inte rösta alls)
Det är upp till mig och det behöver jag inte säga till nån..
Nu har det kommit lite svamp i skogen så nu är det bara att plocka och ha över vintern..
Bra att bunkra upp och när man vet att det är svenskt..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0