Onsdag

Sitter här I soffan och det har precis bråkat loss med regn och åska som bara den men det känns nu i luften att den blev mycket bättre..
I morse var det så kvavt och jag hade svårt att andas igen då luften var hemsk..
Kom hem vid 5 tiden idag efter att ha fått vara hos min son Benji och svärdotter Katrine i natt och bara fått vara lite grann..
Vi har kollat på film hela kvällen igår och halva natten och bara myst..
Igår var vi till kupolen en sväng och jag shoppade lite kläder då jag hade lite gratis pengar kvar än🤣🤣🤣🤣
Sen idag var vi till kupolen igen och en sväng till Ikea för min största dotter ville ha en sak därifrån och då gick jag in och köpte den när jag ändå var i Borlänge..
Hon är så snäll och köper med till mig när hon är nånstans..
Sen var vi upp ikväll till mina svärföräldrar med 3 kassar med pantflaskor som dom fick eftersom jag inte orkar panta dom själv 🤣🤣🤣🤣
I morgon är det handling igen inför helgen när vi åker till min frizon och på Söndag är vi bjudna på kalas när farmors ängel fyller år..
Veckorna går fort nu och kvällarna blir mörkare och mörkare igen och snart är vintern här igen när man får tända ljus och ligga och mysa i soffan..
Jag gillar ju hösten fast jag gillar sommaren mest såklart.. 
Ha det bra underbara ni 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0