Måndag

Då var det morgon och även en ny vecka igen med saker som ska göras.
Solen skiner lite emellan molnen men det ser ut att bli regn idag..
Det skulle bli 33 grader varmt på onsdag så värmen kommer tillbaka vilket jag tycker är härligt..
Igår byggde mannen lite på altanen det som fattas så nu är det bara att hämta staketet och resten till trappen där första delen i alla fall klar..
Annars var det fulla huset här dom vanligt🤣🤣
Va iväg och hälsade på min son en kort sväng också då dom varit på semester med barnen i mer är 4 veckor så vi har inte kunnat träffas.. 
Dom har varit ute med husvagnen överallt och bara njutit av sol och värme..
Dom brukar ofta vara hem till oss och hälsa på så nu passade vi på för det är inte alltid man hinner när man jobbar jämt.. 
Det var jätte kul att träffas och barnen blir jämt så glada när vi träffas..
Igår hade jag tur igen så nu går det bra🤣🤣🤣🤣
Idag blir det iväg och färga håret och sen handla lite..
Vilket tjafs det är inför valet om alla partier..
Sossarna kallar sd för rasister men vilka var det som tvångs steriliserade judar och människor mellan många år jo det var sossarna..
Då kanske man inte ska säga att sd är rasister när dom är det själva.. 
Jag hoppas i alla fall att rätt parti vinner nästa månad då sverige verkligen håller på att gå under..
Folk åker ut som varit här länge och jobbar och sköter sig men kriminella får stanna..
Det måste ju för fan vara nå fel på dom som sitter och bestämmer..
Nej nu får det vara nog snart.. 
 Ha en bra dag alla..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0