Måndag

Ny dag och jag vaknade tjugo i sex i morse när man får sova😃😃
Klev upp och drack kaffe och åt frukost och kollade på nyheterna och det enda dom pratar om nu är valet så dom verkar helt ha lagt alla mord och skjutningar på hatthyllan ..
Körde igång en tvätt(Den enda som fanns)Då jag håller efter hela tiden..
Bäddade sängen vilket jag är noga med då jag vill ha snyggt och fint hemma och inte nå rörigt..
Fick kaffe besök så vi fikade lite..
Ska rensa lite böcker idag igen vilket som ska ut på kärran och kastas.. 
Iväg in till stan och handla lite sista lediga dagen innan allvaret börjar igen..
Hösten syns utanför med lite blåst och det börjar bli lite gult på träden men solen lyser idag lite grann..
Har sovit som en stock i natt när det varit fullmåne vilket jag inte brukar göra i vanliga fall..
Men jag är ju trött jämt ändå😃😃
Men man får väl hoppas att jag blir frisk nån gång.. 
Finns dom som har det värre..
Jag har ett jobb som jag älskar och det har ju inte alla i dagens läge.. 
Ska nog förtidsrösta tror jag så jag slipper gå och rösta när man jobbar helg..
Jag vet ju vad jag ska rösta på för att rädda vårat land..
Igår kväll när vi skulle ut och åka hade nån slangat ur bensin ur bilen..
Från över halv tänk till Tom så jag hoppas verkligen att det var nån fattig djävel som behövde det.. 
HUR djävla funtad är man när man går in på nåns gård och gör nåt sånt.
Den som gör nåt sånt har ju nå fel i huvet..
Jag hoppas verkligen att ni nån gång åker fast era djävla parasiter..
Eller blir drabbade själva men såna som ni klarar er ju alltid era svin..
Tur att det inte drabbar nån fattig i alla fall..
Ha en bra dag alla idioter och alla snälla..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0