Måndag

Solen har tittat fram idag men det är då såååå himla långt ifrån sommar som vi har haft hittils i år och jag vill ha mer värme nuuuuuuu..
Kroppen värker både här och där och smärtorna avlöser varandra och jag är så trött så trött..
Ont i magen och smärtorna tar mig till en högre nivå känns det som och sen nacke och axlar ska vi inte tala om som inte riktigt vill hänga med heller..
Genomförkyld varenda morgon som jag slår upp ögonen och svårt att andas pga astma då man inte får äta Ipren när man har astma men vad fan ska man göra då😢😢😢😢
Igår kom vi hem ifrån våran frizon och det har varit så skönt att bara få vara där och inte göra nånting..
Mannen i mitt liv tog det lugnt och sov om vartannat hela helgen och jag pysslade lite emellanåt och hängde upp lite grejer så det ska bli ännu finare i husvagnen.. 
Jag gillar ju när det är hemtrevligt precis som Det ska vara hemma..
Det ska vara som när man är i sommarstugan..
Vi kom hem ganska tidigt eftersom det regnade så vi packade ihop och for hem i tid för att äta och sen iväg upp och firade mitt barnbarn som har fyllt år.
Träffade jätte trevliga människor där som vanligt😃😃😃
Tok och skratt som livade upp en mitt i allt helvete som är runt omkring en......
Känner mig så otroligt tacksam att jag har så många människor runt omkring mig som finns som kan få en att le och tänka framåt i allt elände..
Kom hem och tog det bara lugnt framför tv med värmekudden..
I morse hade jag besök som vanligt på morgon kvisten och drack kaffe och åt min frukost och sen kom min dotter och barnbarn också på besök..
Slängde i en tvätt (fast jag egentligen inte orkade) men det växer ju bara på hög så jag hade nog inget val..
Hängde den när den var klar och fixade disken ( som jag absolut inte hade nån lust med) men som var ett måste i alla fall då jag hatar oreda..
Mannen åkte till jobbet och jag la mig och sov ett tag trött som jag var..
Vaknade vid 4 ont i nacken (igen)..
Försöka ta sig upp och komma igång med nånting (som inte alltid är så himla lätt minsann)..
Åkte upp en sväng till brorsan för att få röra och få igång min gamla utslitna kropp som inte hänger med..
Hem till katterna som alltid blir så glada när man kommer hem..
Slöar i soffan och snart är det god natt igen så man får vakna till en bättre dag förhoppningsvis..
Nu längtar jag tills hockeyn börjar så man får åka iväg med bästa gänget och heja på sitt lag igen..
Är så otroligt maffigt att stå där och höra alla heja på sitt lag..
Snart är snön här och snart är det väl och det lär nog visa sig vilka som vinner till slut och jag hoppas på rätt parti..
Sov gott..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0