Lördag

Solen skiner ännu en dag efter åska och regn som var igår..
Men det behövdes för att det inte ska vara så torrt i marken och sen behöver svampen det så det kan bli mer av den..
Det är snart dax ut och plocka på våra ställen som vi har där det finns.. 
Men igår morse vaknade jag av att det spö regnade och åskade så jag skyndade mig upp och stängde fönstret och somnade om igen..
Idag när jag vaknade var det sol och fint väder igen och kroppen mår genast lite bättre.
Alla som hade önskat regn fick i alla fall igår och i morgon ska det bli ännu värre..
Sitter och njuter av tätheten och lugnet sista dagarna innan allvaret börjar igen..
Men det ska bli skönt att komma in i vardagen också igen och framförallt att träffa mina underbara arbetskamrater igen..
Sommaren lider mot sitt slut och hösten är snart här nu..
Igår stod energierna som högst och många har känt av trötthet..yrsel och att kroppen inte är som den ska och däribland jag..
Mycket som händer nu och det förstår bara vissa så chocken som kommer blir nog inte så bra..
Idag är det både fullmåne och stjärnfall och annat som spelat in mycket i våra horoskop och det kommer förändringar som kommer bli jobbiga för vissa och jätte bra gör vissa..
Jag själv läser horoskop så jag har lite koll på hur det kommer bli..
Ibland är det bara bra att vara steget före och det har väl nån mening att jag ser saker i förväg.
Idag är en dag som vila står på schemat och bara ta det lugnt och ha det bra medans tid är..
I morgon är vi bjudna på kalas till mitt barnbarn så då blir det en sväng dit också.
Det blir skoj..
Katterna är ute en sväng och njuter av lantlivet..
Dom älskar det..
Snart är det väl och alla lastar skit på varann och beter sig som om dom var små barn i regeringen och jag trodde dom hade mer förstånd än så..
Hoppas bara rätt parti vinner dom månar om sverige..
Jag vet i alla fall vad jag ska rösta på..
Ha en bra dag..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0