Lördag

Ny dag och dagen gryr och sakta blir ljus och förhoppningsvis blir det sol idag..
Satt och tittade på nya Maria Wern igår när dom ringde från larmet och jag blev utbeordrad att jobba natten då det inte finns nå folk..
Så nu har jag tjänat lite extra och får en bra lön😃👌✌👍
Somnade lite då här I morse när jag inte sovit många timmar senaste veckan så jag är så trött..
Får sova ifatt I natt när jag är ledig och ska försöka se färdigt filmen också..
Katterna är ute och njuter av dagen..
Fick papper igår från Falun igen och det är nånting hela tiden..
Valet närmar sig och det är redan fusk som vanligt som alla andra valår och det är väl inte konstigt att dom inte blir straffade.. 
Idag fryser jag som vanligt eftersom jag är en fryslort😃😎
 Solen tittar fram emellan regndropparna som faller på marken och det är kallt ute..
I natt var en spännande och händelserik natt..
Men kallt..
Mannen är nere och hjälper sina föräldrar att köra ut allt ur huset och hämtat lite grejer som dom inte behöver när man bor i lägenhet så vi har fått mycket dubbletter av många saker men det är bra att ha när man har hus..
Om en trimmer går sönder har man typ 3 till 👌✌👍😃
Idag ska min bil dammsugas och städas då det är så mycket grus i den..
Jag hatar skitiga bilar..
Rent ska det vara..
Ha det bra alla Goa.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0