Helg.

Vaknade för en liten stund sen och det har regnat precis hela natten ch även idag och det är inte alltid så kul då man blir dyngblöt..
Igår sov jag till halv 5 för jag var helt slut på morgonen när jag kom hem.
Kroppen värker och bill inte riktigt hänga med i det här rusk vädret.. 
Man har inte mycket fritid när man jobbar natt i alla fall och kan inte vara så social då man ska hinna laga mat också när man vaknar och äta och fixa innan man ska iväg på nästa skift.. 
Skulle i alla fall inte vilja jobba måndag till fredag och bara vara ledig på helger för det är helt värdelöst.. 
Hösten är här nu i alla fall och löven faller av ifrån träden..
Bara att vänta på snön men jag gillar hösten ändå då man får krypa upp i soffan under en filt och tända ljus när man är ledig.. 
För några år sen gillade jag inte hösten då jag inte mådde nå bra alls i det jag levde i.
Men lyckan kan kom även till mig efter många förlorande år i nåt som inte egentligen gav nånting förutom mina 2 barn som vi fick som jag älskar över allt annat..
Dom är unika..
Sitter och tittar ut och tänker på hur bra jag har det egentligen nuförtiden efter att ha blivit behandlad som Skit..
Väntar på att mannen i mitt liv ska komma hem och vi får umgås för det hinner vi inte när vi jobbar olika skift..
När han jobbar så är jag vaken och tvärtom 🤣🤣
Haft lite besök idag och nu funderar jag på vad man ska äta..
Tänk att frysarna är proppfulla jämt men man vet aldrig vad man ska laga för mat🤣🤣
Måste faktiskt ta och äta ur dom nu..
I morgon blir det en vända till Borlänge och handla lite igen och äta brunch på Ikea..
Har hittat så snygga tröjor som jag vill ha så jag får väl gå in och köpa dom då..
En ny kaffebryggare skulle jag behöva köpa så få se om jag hittar nån..
Ska hämta ut mitt paket med kläder idag..
Har köpt så mycket nya fina kläder i år🤣🤣🤣
Då har jag massor till nästa år..
Mannen ska gå igenom min bil och kolla över bromsar och sånt då jag tror att dom behöver bytas nu..
Bilarna ska vara fräscha då håller dom.. 
Ha en bra kväll och helg alla Goa.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0