Fredag

Ny dag och jag kikar ut genom fönstret och solen skiner även en dag som denna..
Igår blev en sjuk kille skjuten av polisen pga en leksakspistol och det är verkligen sjukt.. 
Vart är detta samhälle på väg egentligen.. 
Nu på morgonen pratade dom om förbudet i Danmark om att bära burka och det är helt rätt för får man inte bära mössa och keps inomhus ska man inte få bära burka heller..
En lag är en lag i sverige..
Även en flicka som kontaktat sociala myndigheter flera hånger ovh bety om hjälp och inte fått hjälp då hon varit rädd att bli bortgift med släkt i hemlandet gjorde inget då nu är flickan borta helt plötsligt.. 
Ja sverige jobbar bra..
Inte konstigt att sverige blir som det blir.. 
Tycker verkligen synd om alla barn som ska behöva växa upp i detta samhälle och jag är glad att jag inte har så många år kvar här på jorden.
En sjuk värld vi lever i..
Snart är det val tack och lov och jag hoppas verkligen att rätt parti vinner så sverige kan räddas för dom som ska växa upp och leva på denna  jord..
Nu sköter jag i det här..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0