Oktober

Hejsan min kära blogg idag igen, då det var ett bra tag sen jag skrev här nu igen..
September månad har rullat förbi så snabbt och den tycker jag är så himla fin med alla dom gula löven som faller från träden även om man vet att vintern är på väg och det vill jag absolut inte ha..
Skulle nog gilla att bo i ett varmt land där man kunde lapa sol hela dagarna..
Saknar lite när vi var till Turkiet och det var så varmt och skönt..
Sol och bad och salt i havet som slipar kroppen till ett litet spädbarns kropp så slät och fin...
Första året vi var där var en försenad bröllops resa och andra året var vår fina son med dit..
Många som har fyllt år här i september och jag har varit och firat dom, min största son skulle jag ha firat men det kommer, har varit så mycket med  allt och sen mitt mediala som utvecklas fortare än jag verkligen´faktiskt hinner med.
Har haft rätt om bort tappade saker nu igen och det är så skoj när det stämmer..
Nu sist igår hade min kusin i Norge tappat bort sin papegoja och jag förklarade hur det såg ut där den var och där var den också, så häftigt när det stämmr det jag ser och hör från livet på andra sidan..
Människor blir verkligen glada att jag har denna gåvan och dom tackar mig och jag blir glad att jag har rätt..
Mina guider är med mig och visar mig vägen till paradiset..
Snart är det seans igen och jag ska gå på den, är så himla spännande när man får budskap ifrån sina nära och kära som vi älskar så mycket..
Just nu ligger jag sjuk, smärtor och genomförkyld,vet ej om medicinerna hjälper ens då smärtan blir outhärdlig ibland..
Men det sägs att dom starka får allt skit för att just vi klarar av det..
Det är nog så hihi..
Det är bara att kämpa på och hoppas att man blir bra till slut..
Nu har vi kommit in i oktober och jag tror vi har storm faktiskt..
Fint men kallt och det gillar inte jag..
Jag har varit och hälsat på min son Benji och dom har fått det så himla fint i sin nya lägenhet och är så himla duktiga..
Lika pedant som sin mamma..
Dom har köpt jätte fina nya möbler och gjort så fint där..
Jag har varit iväg och provat ut linser få se hur det nu kommer gå hahahaha, man ska kunna sätta in dom också, men det blir nog bra med lite träning antar jag..
Jag fick i dom men inte ur dom hahahahaha...
Sen är nästan alla julklappar klara nu så man kan ägna sig åt julen och umgänget sen när den väl kommer..
Jag ska vara ledig hela julen och det ska bli så skönt..
Jag har äntligen  fått träffat en vän som har haft samma otur att få ha samma svärmor som  mig hihi. hon sa att det var den mest lögnaktiga och psykotiska människa hon träffat nån gång..
Undra om jag håller med,vänta få se nu, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag tror det hahahahaha..
Ja en människa som lever så i en fantasivärld träffar man nog bara på en gång i livet tack och lov..'
Ljuger och manipulerar om allt och inte varit kvinna nog att ta hand om sina egna barn så då ska man kanske inte lägga sig i andras heller..
Det är så skönt att veta att fler sett igenom människan hur hon är och beter sig och jag antar att fler faller i dennes klor mer än en gång..
Tänk att en enda människa kan göra så många illa..
Det är bara psykopater som kan ljuga så och manipulera och vända allt från rätt till fel..
Idag har min son varit till Uppsala och fixat nästan så han är i mål..
Det är tur att han har en mamma och syskon som finns där på mammas sida när ingen annan bryr sig..
Min älskade son som är så himla snäll och rar...
Längtar så till helgen då ni kommer och vi får umgås en hel helg med god mat och spela spel..
På fredag blir det utgång och det var ju ett tag sen kan man ju säga men det ska bli skoj att träffa vänner och bara få skratta och ha kul igen..
Få se om nån tar kort på mig denna gång och skickar till ""miss perfect""
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0