11e november

Hejsan min kära blogg ännu en dag i mitt liv som rullar på fortare än jag hinner med..
Nu har jag inte skrivit här på nästan 2 veckor igen och livet rullar på i rask takt, med allt runt omkring..
Jag har jobbat och och förra Lördagen frågade min dotter och svärson om jag ville följa med på hockey i Leksand, Louise var också med, jag har blivit helt såld på hockey och det är sånt himla tryck så jag fattade inte det förrän jag var där för första gången..
Det är så häftigt, Nu ska jag köpa en egen match tröja som jag kan ha när man åker på matcherna..
Sen har jag varit till en vän och satt mig mer in i horoskop..
Det är häftigt när man kan gå in i horoskop och kolla framtiden och hur det ser ut..
I Tisdags var jag till Falun igen och kollade upp mina myomer, smärtan är ibland outhärdlig men det är bara att gå vidare och hoppas att allt blir bra..
Min sambo sa på en gång att han skulle ta ledigt och följa med in, så det kändes jätte skönt att ha nån med när man är där..
Igår var jag och en arbetskompis på seans och min mamma var med, var så skönt att få höra hur hon mår och att hon är med mig hela tiden och ser vad jag gör..
Hon är stolt över mig vad jag åstadkommit på bara några år hihi..
Idag har jag varit med min dotter in till Akuten för hon har också ont..
Idag har det varit fullt hus här, Min bror och barnen har varit hit och sen kom min dotter med sin familj och så kom min kära arbetskompis på besök..
Så kom min sambos bror och en vän till han så dagen har rullat på hela dagen..
Skönt att det rullar på med vänner och familj, även om man är slut sen på kvällen hihi..
Så nu är det dax att sova och i morgon blir det att fira svärfar på fars dag och att åka till graven och tända ett ljus för min älskade pappa..
Nästa helg är det dop igen och jag ska hämta hit Benji och Katrin och det ska bli så kul att ha dom här igen så vi får umgås lite..
Ja som ni ser så går dagarna i rask takt framåt som vanligt och jag mår mycket bättre än för några år sen då mitt liv sattes i kaos av nån som jag trodde att jag kände men det visade sig att jag inte alls gjorde det..
Nu lite film och mysa med den som alltid finns för mig <3 <3 <3 <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0