Torsdag

Hejsan min kära blogg ytterligare en dag i mitt liv, och allt går på som vanligt framåt och jag bara hänger med i det hihi..
Det har hänt ganska mycket på dom här dagarna som jag inte har skrivit här och både bra och även dåliga saker tyvärr..
Livet är nog så ibland och det ska nog också vara så antar jag, livet kan inte alltid bara vara en dans på rosor heller..
I Tisdags var jag p utbildning och det är väl bra att man lär sig lite mer än vad man redan kan hihi..
Nu har vi fått hem nya husvagnen och man kan väl säga att man har plats i den hahaha, vi går ju inte precis på varandra i alla fall..
Jag har haft mina barnbarn Thilde och Wilton en sväng härom dagen och dom var då så snälla så det är ingen konst att ha så snälla barn!
Idag har Wilma och Thilde varit här och vi har myst och tittat på film..
Svärmor och svärfar har varit hit och kollat på vagnen och  även på allt pyssel jag gör till både vagnen och huset, och hon tycker att jag är så duktig och gör allt så hemtrevligt och fint..
Sen har jag vilat pga värken i kroppen för det behövs också just nu...
Fick ett trevligt samtal i veckan som kommer ge mig lite mer än det jag redan har idag så det är ju alltid bra..
Idag har det snöat och det är trist med snö..
Igår krockade jag för första gången sen jag fick körkort och idag har jag varit in till volvo och tagit kort på skadorna få se hur dom tänker göra då, jag vill ju ha min pärla kvar..
Sen har vi varit ut och provkört en ny bil idag så himla skön och större än den vi har..
Älsklingen har bytt bil igen hahaha så han har ju bil..
Nu längtar jag till helgen då vi ska ha en familje dag med spel och grilla lite och umgås det ska bli jätte mysigt..Det var ett tag sen nu så det blir nog bra..
Annars traskar allt på som vanligt i våra liv och mannen och jag är mån om varandra och tänker på  varandra hela tiden som att ställa upp på varamndra och visa ömhet som man ska göra i ett förhållande..
Den bästa mannen ever som jag har haft som alltid finns där när man behöver han, igår åkte han hem ifrån jobbet för att jag hade krockat för att vara ett stöd mysiga han..
Ja, vad kan man önska sig mer än någon som verkligen bryr sig om en när man behöver det?
Vi har varit tillsammans i hela 5 år nu och inte bråkat en enda gång än hittils så det känns så himla bra med han..
Idag kom han hem och hade köpt en väska i smyg som jag kollat på ett tag, han förstår precis hur och vad jag menar utan en massa undanflykter..
Han är den jag väntat på i många år och helt plötsligt stog han där <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0