Lördag

Hejsan min kära blogg ännu en dag i mitt liv igen och allt bara rasar på i rask takt som vanligt..
Här har det varit fullt upp med att åka till massören och få hjälp med värken i kroppen och laser även mot värken också..
Barn och barnbarn har  varit här och hälsat på och bror med syskonbarn och allt är så härligt i mitt liv idag mot för några år sen då allt var kaos bara pga en enda människa som bara ljög, usch för såna människor..
Idag kan jag med gott samvete prata och må bra i det förhållande som jag har och har fått en svärmor som inte är dr jekyll och mister hide hahahaha.
Och så skönt att slippa alla människor som bara lever för att dricka och bli dumma i huvet, såna människor ska absolut inte dricka anser jag..
Idag har vi varit upp och firat min son som fyller hela 34 år och jag förstår inte hur det går till då jag bara är 38 hahahahaha..
Ja man gör sig inte äldre än man är hihi..
Jag känner mig inte alls gammal och tycker att livet är toppen idag då jag har äntligen ¨fått ett liv som man verkligen ska leva fullt ut med..
Husvagnen är urplockat pch urstädad så den nya skulle vi fått hem igår men den hann inte bli klar då dom har så många leveranser nu så här före säsongen så vi får allt vänta till nästa vecka då men sen blir det att alltid vara uppe i husvagnen så fort man är ledig med nära och kära som redan åkt upp dit...
Jag är ine nå avis då, nejdå hihi..
Vi har varit i Borlänge igår och shoppat lite nytt till nya vagnen och passade på att träffa min son Benji och hans flickvän, som jag har längtat efter dom, men snart åker dom med oss upp i vagnen  och blir där med oss lite och det ska bli så kul..Det har varit lite surt från min sida några dagar, människor som sätter näsan i vädret och inte ens kan säga hej sen när man träffar dom hos nån då är dom helt annorlunda, jag ska börja göra samma sak, vem har sagt att jag måste hälsa bara för att det ska passa dom+
Sen människor som tror att dom är mer värda än andra ändå har dom ett helt helvete och hela grängesberg och minst halva ludvika vet hur det egentligen är att skydda och skyla såna hemska saker..
hoppas att du vet att alla vet idiot..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0