Onsdag

Hejsan min kära blogg igen! Nu var det nästan en månad sen jag skrev här och dagarna bara rullar på i mitt liv!
Det har hänt massor sen dess..
Jag har varit på kalas för mina syskonbarn och mina barnbarn, spelat poker när vi har lite poker kvällar ett helt gäng och jag har jobbat och jag går även en tarot kurs nu igen, som är så himla spännande..
Jag har legat sjuk i influensan men nu är jag ganska bra igen, det har varit lite sorger men som sagt det är ju livets gång.
Ingen lever för evigt och jag vet att uppe där är det mycket finare och bättre än här på jorden..
Ibland går det fort när man går över och ibland får vissa ligga ett tag, orättvist men allt har sin egen mening i alla fall..
Vi har även rensat lite sånt som man inte behöver ha kvar och som inte kommer användas mer..
Snart är det dax att äntligen flytta upp våran husvagn där vi vill vara i sommar och bara njuta av tiden tillsammans..
Härligt..
Semester och sol är det vi gillar mest i livet..
Ringt och beställt tid för kastrering idag så det blir gjort innan han blir för stor..
Det är mycket man ska hinna med jämt mer än bara jobbet och hemmet, allt runt omkring måste också fixas så det blir bra..
Min minsta son var förbi med flickvän härom dagen när jag låg sjuk och det var så mysigt att träffa dom, det går bra för dom och det är jag så glad för..
Han väntade på vykort som ""nån"" lovat att skicka men jag sa att han ska inte ha några förhoppningar, lögnen och den människan hör så väl ihop..
Bättre attt lägga energi på såna som förtjänar det istället..
Ja, och mer snö fick vi och det vill jag absolut inte ha mer av, trodde nästan härom veckan att det skulle bli vår snart när det var så fina soliga dagar..
Ja, nu är det snart slut på den här veckan också och det börjar om på en ny, veckorna bara rusar iväg och jag hänger bara på..
Dagar blir till veckor som blir till år och åren blir bara bättre och bättre ju längre fram vi kommer och allt i mitt liv faller sakta men säkert på plats igen..
Livet jag lever idag med den bästa mannen man kan ha i sitt liv ger mig så himla mycket glädje och skratt..
Ingenting är slentrian längre och jag har hittat en man som vet hur man städar och tvättar sina egna kläder hahahahaha..
Inte nån som bara ligger på soffan och tror att allt ska serveras så man tror att man är en hushållerska..
Igår bestllde jag nya gardiner igen till sovrummet och köket och det kommer bli så fint..
Ikväll börjar ytterligare en ny serie på tv som verkar vara kanon bra så det blir att ladda upp lite gott och mysa med den jag älskar i soffan hela kvällen..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0