Ny vecka

Hejsan min kära blogg en dag till i mitt liv, det var ett tag sen jag skrev här nu igen men livet har andra sidor som jag lever och mår bra av och är för närvaro väldigt glad och lycklig med mitt liv..
Ja, det har hänt en hel del i mitt liv sen jag var ute här sist..
Hela Januari har gått snart och vi gåt in ännu i en ljusare månad febriari som får mig att känna att sommaren är ännu närmare hela tiden..
Är så himla trött på vinter och snö ena dagen ocg regn andra dagen, ingen ordning på nånting alls längre..
Här busar våran ny familje medlem hela dagarna men är så himla sällskaps sjuk..
Benji har äntligen fått eget boende igen och det gårbra för han nu..
Det har varit kalas för mina barbnbarb och det har varit poker kvällar med nära och kära som går en att må bra..
Sen finns dt ju nötskal såklart som tror att dom är roliga, eller smarta..
;men tro inte att jag är helt dum i huve
4T02 för det värsta jag vet är att ha människor som ljuger omkring mi0g och bara utnyttjar en när man ska ha hjälp med något eller om man vill bli spådd..
Såna människor är jag trött på kan jag lova..
Hoppas verkligen att människan inte får rätt för såna ska inte ha barn..
Finns idioter till allt, men som det sägs dom som ljuger bäst är ju såna människor..
Jag har jobbat hela helgen och är helt slut idag, sov som en atock inatt som var och somna när jag la huvet på kudden hihi..
Men får sova också bredvid världens bästa..
Vi har varit och tittat på en ny husvagn också,vill ha en lite större igen då vi gärna är ute i den och vill ha lite större plats..
På Lördag är det kalas igen då min brors lilla tjej fyller 3 år redan, fasters tjej det hihi..
Va till Borlänge i förra veckan och fick dom av min homeopat men nu börjar jag bli bättre igen tack och lov, det ska bli skönt att bli bra igen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0