Juli 2016

Hejsan min kära blogg igen, men nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här sist men dagarna bara rinner iväg i mitt liv och jag bara flyter med i godan ro...
Det har varit dop och det har varit födelsedagar på mina barnbarn och det har varit massor med middagar och umgänge i mitt liv..
Jag upplevde inte så här mycket kärlek och genmenskap i mitt liv på många år så det är klart att det ska tas igen idag hihi..
Jag fick aldrig ha den känslan då allt var kaos i livet med bara  en massa människor som var osanna och inte talade sanning..
Man ska aldrig lita på fel människor för då blir man bränd och det riktigt ordentligt...
Påsken var full av middagar och umgänge och sommaren har kommit med allt vad det innebär med barn och barnbarn och allt som hör sommaren till..
Vi har bytt till en annan husvagn med barnkammare i och nu i sommar har vi campat i den och bara varit..
Det är så skönt att vara i den och bara vila och ta det lignt...
Älsklingen har fiskat och jag bara njuter av sommar och sol...
Vi har varit ute på shopping rundor och vi har varit ute med fyrhjulingen och njutit av sveriges vackra väder...
Jag och min dotter har haft dotter/ mamma dagar då vi bara har umgåtts och gjort saker tillsammans...
Barnbarn har sovit här och varit hit och hälsat på ofta..
Jag har varit gudmor åt min brors barn och bar fram han till prästen...
Vi har renoverat i huset och fixat så det ska bli fint...
Jag har blivit mormor igen till en liten prins den här gången....
Jag har fått chansen att utveckla min mediala gåva äntligen som jag inte haft förut då jag varit förtryckt och blir man det så kommer inget fram...
Ja, som sagt livet rullar på i snabb takt och jag trivs med det...
Jag har världens bästa som stöttar mig idag och som blir glad åt det jag gör och framförallt uppskattar mig för den jag är...
Jag har ett jobb som jag älskar med dom bästa som finns att jobba med....
Idag har jag varit till falun och fick äntligen reda på vad felet är, bara att vänta och se nu då om det löser sig...
Nu ska jag ta vara på sista dagarna som jag har semester och njuta av mitt liv som jag gör varje dag och önska alla en god fortsättning på sommaren..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0