Tisdag

Hejsan min kära blogg en dag som denna i mitt liv! Sitter och det snurrar lite och har så himla ont i axel och nacke med en inflammation som inte vill riktigt läka ut, vill jobba men kan tyvärr inte, får inte utsätta armen för tunga lyft på ett tag nu..
Trist men sant men man får väl passa på att vila och ta det lugnt så man blir bra nån gång då..
Annars är allt bra förutom det och vi har varit och kollat på våran nya familje medlem som ska komma i slutet på året om allt går som det ska..
Har varit hos massören var 3 e dag nu och försökt att få bukt med inflammationen ,men icke det har gått...
Mannen i mitt liv fyllde 40 förra veckan och mina barn och barnbarn var hit och firade han.
Och sen i helgen var mina underbara svärföräldrar hit och firade han..
I Lördags var min största son hit och hälsade på, det var jätte skoj att han tittade förbi...Livet rullar på i rask takt och vi väntar fortfarande med spänning på ett besked...
Medans alla andra gör en massa tok och pratar skit om varandra och sen blir man ihop precis som om inget hänt..
Vad är det för fel på visa människor..
Sen struntar man i vissa av sina barn men såklart man passar ihop om man är likadan själv..
Tänk vad bra det skulle vara om alla kunde vara sams och skita i vad andra gör, vad enkelt det skulle vara..
Idag är en sån där dag då jag känner mig lite låg, får aldrig vara bra och jag vill göra så mycket men orkar tyvärr inte det...
Jag längtar efter min mamma så hemskt mycket, vi kommer träffas så småningom..
Älskade mamma ..
Härom dagen kom det en liten bebis till i släkten, så den blir bara större och större, härligt, en liten kille till blev det..
Nu är det väl snart slut på sommaren och hösten kommer med stora kliv in i våra liv, jag tycker ju att hösten är mysig med alla ljus man får tända och sitta under filten i soffan och mysa lite..
Hänga upp höst gardiner och göra lite mysigt och tända öppna spisen och mysa riktigt mycket...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0