Tisdag

Hej min kära blogg idag igen, idag lyser solen och det känns bra trots all djäkla värk och inflammationen som inte riktigt vill ge med sig..
Men då får man väl vara hemma och vila ett tag till i alla fall då..
Igår tog jag det bara lugnt och när mannen i mitt liv kom hem ifrån jobbet så bjöd han på pizza och sen ner till dom underbaraste svärföräldrar man kan ha och fikade ..
Är så himla lyckligt lottad som fått såna fina svärföräldrar, efter att lidit ett helvete med en av mina andra svärmödrar, usch säger jag bara..
Förstår inte hur man kan vara så elak egentligen!
Vi var även och kollade på ett annat hus igår, eftersom vi vill bygga upp nåt tillsammans när vi ska leva tillsammans men det finns mycket att göra var det så det fanns verkligen att göra med allt från 70 tal i huset..
Målas och tapetseras och utvändig målning som ska göras m.m ...m.m...
Nästa vecka kommer detta huset ut på annons då eftersom det ska säljas nu när vi letar annat lite större hus..
Vi behöver lite mer utrymme då barnbarnen kommer och hälsar på..
Inte för att det är våran skyldighet att skaffa större men för våran egen skull att få lite mer utrymme...Kan vara skönt att ha lite större så man får plats när dom kommer..
Annars får vi leta vidare tills det dyker upp ett som passar oss...
Fortsätter lite smått att göra klart min sida som jag kommer öppna inom kort med min tarot och spå linje..
Ska bli kul att göra det jag verkligen brinner för igen..
Sen jag träffade mannen jag har idag öppnade jag mig nå enormt, men han finns alltid där och vill mig väl, han trycker inte ner mig och mitt mående som jag blev förut utan tycker att jag är värd allt detta..
Var till massören i söndags igen och det blir bättre och bättre men är inte riktigt bra än..
Ja, annars lever livet på vägen framåt och hindren blir bara mindre och mindre...
Om jag vetat att livet kunde bli så här bra hade jag valt det för länge sen för idag har jag verkligen ett liv vilket jag inte haft på många år...
Många år har tyvärr gått förlorade på fel man, och det hände inte så mycket på många år som det nu hänt på bara några få år, men tacksam är jag för det..
Jag har växt och blivit starkare i mig själv och gör inga såna misstag längre i mitt liv..
Lyssnar framförallt inte på nån som är söndertrasad i sin barndom och inte vill ändra på sig utan lever i samma stil med lögner och otrohet..
Hoppas verkligen bara att alla inser det,,
Tro inte att just du är speciell för det är du inte..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fina du
va spännande att du gett dig in i andevärlden på riktigt önskar dig all lycka :)
ja usch för människor som får andra att må dåligt..
det värsta är ju att de inte ens förstår hur illa de gör andra..
om de hade bara en liten aning om det så skulle de nog inte klara av att leva mer..
men jag är 110 % säker på att det du ger får du också tillbaka.. Karma
precis som du och jag fått tillbaka våran självbild och vårat självförtroende.. vi fick positivt tillbaka för att vi var goda.. för goda ibland.. för vårat eget bästa..
livet har vänt och ve ser allt det fina det har att ge..
ingen som får den där hemska klumpen i magen att växa.. känslan av att man visste att personen ljög.. men man sköt bort det.. tänkte gott om allt..
idag vet både du och jag vilka varningsklockor som ljuder högst ♡
håller med dig : tro inte att du är speciell för det är du inte..
den ende denne person anser är speciell är denne själv..
kramis

Svar: Ja kära du, är så himla glad att slippa dom lögner från både hen och dennes mamma som bara levde i just lögner, är så glad att jag slipper hålla nån bakom ryggen som man varken vet talar sanning eller lögn från dag till dag..Man mådde dåligt varje dag och visste aldrig hur varje dag skulle se ut, om det skulle komma lögner eller sanning från dag till dag..
Idag är jag mycket mer öppen tack vare nån som älskar mig för den jag är och vill mig väl varje dag..
Idag har jag en svärmor som inte alltid kritiserar allt jag gör och ljuger utan finns där som en svärmor ska göra,,
Allt har en mening i livet och jag är så glad att jag har fått den här chansen att utveckla mig till den jag är och vill vara och inte till nån som nån annan vill att jag ska vara..
Jag tycker bara synd om såna människor som måste vara nåt mer än alla andra men egentligen är dom inget alls..
ulla Edenstad

2016-09-02 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0