Söndag

Hejsan min kära blogg en dag i mitt liv igen! Livet rullar på och jag bara hakar på, och snart är det slut på semester för i år och bara att vänta till nästa  sommar innan man får vara ledig och njuta med den man älskar igen, men först ska jag ha 2 veckors semester i oktober då vi åker iväg, ska bli så skönt att få komma bort ett tag igen och bara vara vi två..
Here we come hihi <3 ...
Idag ska jag ut och göra ett skift efter att ha varit hemma och bara njutit av livet i hela 5 veckor...
Husvagnen har vi på camping på säsong så dit åker vi när vi vill ha lite lugn och ro i livet..
Vi har varit och kollat på en nyare igen, en lite större...
Ska man bo på camping på somrarna så ska man ha plats när barn och barnbarn kommer på besök.....
Har prratat med min son Benji och i slutet av månaden åker jag med han till Uppsala då läkaren även vill träffa hans föräldrar....
Härligt att allt äntligen rör på sig..
Att allt börjar gå framåt med han och allt som ska fixas och bli klart för hans skull..
Annars så är det fulla huset som alltid här med vänner och familj..
Idag kom min son Mattias och svärdotter med barnbarn på besök och sen stack vi till Borlänge och köpte nya hjälmar till fyrhjulingen, skitsnygga...
Så var min dotter Bella på besök men Wilma som fått en mobil nu när hon ska börja skolan nu i Augusti, dom blir så stora våra barnbarn...
Tänk att vi åstadkommit så fina barn tillsammans så vi har fått så fina unika underbara barnbarn...
Min dotter Madde kom hit med en jätte fin tavla som jag och min älskade man är på, hon är så duktig att göra tavlor min tjej, och jag är så stolt att få ha en bild på den man som jag älskar så mycket och har ett minne av oss tillsammans, känns bra att det blev just han och den ska få pryda vårat hem , vårat gemensamma hem som snart kommer komma , är så himla glad att jag har han och det som vi har tillsammans...
Vi kompltetterar varandra mycket och vi gör saker som glädjer oss båda....
Vi bygger upp saker tillsammans och har det både kul och skrattar och är måna om varandra...
Är inte riktigt så bortskämd med att bli bjuden på mat och få blommor av nån bara ""för att"" som jag får i mitt nuvarande förhållande..
Jag har hittat den bästa som finns att leva med i mitt liv...
Det betyder så mycket för mig och för mig betyder det att jag är värd något och att han uppskattar mig, för den jag är, och visar att han älskar mig...
Det är skönt att känna att man kan bli älskad av nån en känsla som man aldrig upplevt eller fått känna på..
Har skickat efter en hel del nya kläder och högklackade skor åt mig på rea så det blev en hel del hihi..
Min man i mitt liv är så himla rar och tycker att allt är så fint... 
Jag har hittat stora kärleken i mitt liv äntligen på senare dar som jag kan bygga upp det liv jag alltid velat ha med kärlek och trygghet framförallt och att man kan lita på varandra och vara trogna och tala sanning..
Det betyder så himla mycket i ett förhållande...
En man som man kan skratta med och ha kul med som kommer med små överraskningar som betyder så himla mycket..
Tänk om man vetat i förväg som jag alltid får varsel om idag, men allt är inte meningen att man ska veta och det är nog bra, för vissa saker som man går igenom i livet gör en så mycket starkare när man kommer ut på andra sidan, det var det som hände mig..
Mycket illvilliga dåd och saker som gjorde mig så fruktansvärt illa resulterade i att jag fick allt nya och fina i nya förhållandet som jag aldrig upplevt eller ens tänkt tanken att det fanns..
Tänk hur livet kan bli och så fort det kan förändras på bara en natt?
Idag är jag så himla glad över det jag har, det jag fått tillbaka i mitt liv, allt fint som betyder så himla mycket för mig...
Nu börjar vardagen igen och vi har mycket planer på gång i vårat gemensamma liv..
I höst börjar allt spännande igen med seanser och tarot kurs en till..
Har redan gått en och utvecklats jätte mycket men villl gå en till..
Sen blir det en medial kurs till..
Sen börjar mitt arbete på allvar...
Alla planer som jag hede när jag blev ensam har nästan slagit in en efter en, härligt, bara två saker kvar och där är jag snart..
<3 <3 <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

livet är härligt när man kommer till insikt vad och vem man är värd att dela sitt liv med...
att livet är en resa där man ska lära sig saker det vet både du och jag .. så lev och njut Ulla du är värd varje minut av lycka ♡

2016-08-08 @ 13:45:34
Postat av: Anonym

Ja tack älskade du..Vissa träffar man för att man ska lära sig nånting och både du och jag har lärt oss att inte behöva leva i lögn och otrohet utan man ska vara älskade för den man är <3

2016-08-11 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0