Måndag

På Onsdag när jag hade kommit hen ifrån min son i Värmland så packade jag husvagnen och sen åkte vi ner till Värmland igen men på marknad på¨fredagen och bara tog det lugnt hela helgen, det är så himla härligt att var ute i husvagnen och det är bäst att passa på innan snön kommer...
Vi har kollat på en större en jätte fin men det får vänta till nästa år..
Vill ha en större då man kan röra sig utan at behöva trängas..
Och nu längtar jag tills vi åker iväg snart igen på en weekend...
Ja vad har gjort då som är så upptagen jämt hihi?
Ja, jag har naturligtvis jobbat med dom bästa på jobbet som är så himla härliga, tur jag har detta jobbet hihi...
Sen har jag handlat och fixat lite hör hemma, och möblerat om och det blev kanon bra...
Jag har även haft drömmar och dom blir sanna, tyvärr...
Ingenting som jag pratar om...
Saknar min son så himla mycket så nu får han komma och hälsa på tycker jag...
Jag köpte ett nytt kylskåp i förra veckan så man slipper ha ett kombi skåp då vi redan har 2 frysar ändå så vi klarar oss....
Jag har köpt 30 liter Lingon och 30 liter blåbär så nu blir det Lingonsylt och Blåbärssylt förstås..
Skulle aldrig falla mig in att köpa sån sylt när man kan göra egen...
(ekologiskt kallas det och jag tror att bra  mat är bra för kroppen...
Man ska vara försiktig i dagens läge då man blir sjuk av allting som finns så kan man undvika och äta dåligt så är ju det bra!
Jag har blivit mycket piggare av bra mat, det säger ju sig självt...
Och så ut i skogen och plocka svamp så har man det också..
Man ska dra nytta av naturens under...
Jag har fått tag i en som är lika bra på healing äntligen som min väninna var so tyvärr gick bort för några år sen, så jag har inte vågat prova med nån annan men nu vet jag att det funkar, och jag mår bara bättre av det hihi..
Ja, annars är livet som vanligt med mig, allt är på topp och jag mår kanon med allt fint jag har fått och som jag kommer vara rädd om!
Jag har aldrig någonsin mått så bra som jag gör idag, och förklaringen är ju det hela stora i min man och mina älskade barn och barnbarn...
Jag kommer aldrig mer att utsätta mig för det som jag gjorde i mitt äktenskap...
Man ska få må bra och vara med vem man vill och utan att behöva vara rädd...
Frihet är nummer ett i ett förhållande, idag är jag fri som fågeln...
Universum och livet är med mig igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0