Lördag

Hejsan min kära blogg ännu en dag igen i mitt liv! Jobbade kväll i förrgår med dom bästa och det blev många roliga skratt som vanligt kan jag lova!
I helgen har jag varit ledig och det har varit riktigt skönt....
Städade igår och slängde ut saker på skänkes som jag inte har plats för....
Ibland kommer människor till en av en enda anledning och jag tror att allt har en mening, att den som inte ska stå nära gör det helt plötsligt och så tvärtom..
Jag tror att är man snäll så får man snällt tillbaka och tvärsom....
Inatt hade jag de där förbannade drömmen igen och den är bevis på att det är så, vänta och se..
Ibland vet man saker i förväg och det tror jag också har en mening i livet, man ska akta sig och man ska inte berätta allt man vet.för det visar sig till slut...
Älsklingen putsar på fyrhjulingen och jag tar det lugnt för tillfället..
Har packat i husvagnen det som ska med när vi åker också..
Ska bli så skönt att få åka iväg och bara få vara och inte göra eller tänka på nånting...
Har varit till graven idag och fixat min mammas grav så nu fryser dom inte i vinter, så var jag till Stefans grav och Kjells grav Och Kurtis grav och satt ett varsitt ljus¨åt dom också...
Så nu har dom lite ljus igen!
har nyss varit upp till min dotter madde och firat min svärson som fyller år i morgon men då jobbar jag och dom flesta så då gjorde vi det idag istället..
I morgon ska fyrhjulingen upp på service, gud vad vi åker, men det är så himla kul...
I morgon är det jobb dag igen och det är bara att kliva upp och gå iväg hihi....
Sen är jag ledig i hela 6 dagar och ska njuta av livet....
I Fredags fyllde mitt barnbarn jason år och idag Amilia så jag ska träffa deras mamma nån dag så dom får sina presenter...
Det är viktigt det där med att man får ge dom själv till dom..
Ja nu ska jag förbereda mig för en healing stund i lugn och ro så jag får bort min trötthet som jag har...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0