Ledig

Hejsan nu igen min kära blogg! Dagarna bara ramlar iväg och jag bara slits med känns det som, hinner absolut inget annat än att jobba och umgås med min härliga familj....
Ja, sen jag skrev sist så har det hänt massor naturligtvis...
Jag har jobbat hahha, nej då men annars har jag När jag fyllde år kom Bella med familj och Tessan med familj och Madde med sin familj och jag fick så himla fina saker...
Mina barn är mitt liv och dom är guld värda!
Jag har pratat med min son Benji några gånger i telefonen och längtar så efter honom....
I helgen som var gick jag min efterlängtade kurs i medial...Mediumkurs...
Det var jätte häftigt och nu vet jag hur man gör, men nu är dom på mig hela tiden istället, men skönt att veta att dom finns...
När jag var på kursen var bellas och Benjis farfar med mig, det var så häftigt när nån annan tog kontakt och man fick lista ut vem det var och vad den ville, så han var med 3 gånger och skickade bara kärlek såklart..
Min mamma var också med och lämnade ett budskap men det tänker jag inte tala om...
Dom där uppe kan få en att skratta kan jag lova med sina skämt och saker dom säger!
Och härom natten kom min dröm tillbaka igen så himla verklig...
Men synd om dem som är med. i drömmen...
Men det sägs att det man sår får man skörda och det ska väl alla göra antar jag..
Jag har tagit kontakt med Jennie men inte tyvärr fått nåt svar, tänkte lämna mina barnbarns presenter då dom snart fyller år..
Ja dom blir så stora dom små trollen...
Men jag får väl se om hon hör av sig, vet att både hon o hen inte vill ha med mig att göra, det är nu så självklart...
Mina tankar går tillbaka till detta lilla paket som en gång kom tillbaka till mig som ligger och väntar på den dagen hen kommer själv och ska få läsa lappen...
Jag är dock glad att jag har mina barn dom jag har, dom är värda guld och jag älskar dom överallt annat och jag är så glad och stolta över dom att dom äntligen kom tillbaka....
Ja sen då hahahaha..
Ja, i morgon ska jag ha dejt med min underbara dotter och vi ska äta på china och shoppa lite...
Är ledig och ska njuta av tillvaron bara...
Nyss hemkommen ifrån Falun med goda resultat trots att det var nåt annat, men livet går vidare och jag bara hänger med...
Så idag har jag shoppat lite julklappar till mina barnbarn,om dom nu kommer att få dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0