Ledig igen hihi

Hej min kära blogg idag igen...Vaknade halv 11 och har sovit som en stock..Gick upp och åt frukost såklart och drack mitt morgon kaffe....
Sen kom min dotter Therese och hämtade mig och vi åkte in till stan mötte upp Bella och vi käkade på china, sen mötte vi Madde och sen handlade vi lite smått och gott....
Så nu är skåpen fyllda igen...
Sen åkte vi hem och jag slog in presenterna åt Jason och Amilia och pratade med Jennie så hon skulle komma förbi nån dag eller kanske vi skulle träffas så dom får sina presenter...
Man vill ju så gärna träffa dom och ge det till dom....
Ja, så hade Jennie varit till mammas grav berättade hon också, det tycker jag är snällt gjort, hon hör ju liksom till familjen  ändå då mina barnbarn är hennes mamma....
Det var Jason som hade satt dit den lilla lastbilen som stått där i några år och jag har funderat och funderat på vem som satt den där men jag har nog innerst inne förstått att det var Jennie som barnen varit dit med ändå!
Hon är gullig som tänker på min mamma, det kan man ju inte förneka....
Jag älskar ju min mamma trots att hon inte finns i verkliga livet med oss men hon är med mig hela tiden ändå...
Dom som bryr sig om mammas grav älskar jag ju förstås ännu mer hihi...
Ja sen har jag varit hemma och druckit kaffe och ätit munk hihi som jag köpte igår....
Goda var dom hahahahaha....
Ja snart är alla julklappar också klara som tur är, inte lätt när man måste börja i tid..
Men skönt att ha det klart innan jul så man kan koncentrera sig på all god mat och trevligt umgänge istället...
Ja mitt liv ser bara bättre ch bättre ut och jag får mer och mer kontakt med dom som jag älskar, man ska vara snäll och inte dum....
Det man skördar får man en dag så...
Så är det nog!
En dag ångrar man vad man gjort eller också så skiter man i det helt enkelt...
Vilket som?
Ja, i morgon är det dax att jobba ett skift igen och sen är det ledig helg så då får det bli kopparbergs marknad också tror jag?
Madde var hit en snabbis igår så jag frågade vad hon behlvde till det lilla undferverket som jag snart ska bli mormor till ,vet ni vad hon sa?
Strumpor hahahaa ja det får bli det och lite till då då, goa hon!
Ja jag ska ju bli farmor igen snart och mornor, härligt med små liv som kommer till världen och får växa upp och även dom få bli stora....
Ja snart åker man iväg igen, och det ska bli så skönt...
Bara få koppla av och vila lite och inte behöva göra nånting!
Ja idag ska jag njuta av eftermiddagen då min gubbe jobbar kväll, bara få ta till vara på mig själv en stund och riktigt e åt hur mitt liv ser ut idag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0