Torsdag

Hejsan min kära blogg idag igen,Nu har det gått några dagar igen och jag har jobbat och umgåtts med kära vänner.....
Lagat lite  mat som jag gör varje dag och bakat lite har jag gjort och så har jag fått en ny chans i livet såklart, det kommer hela tiden, universum är verkligen med mig nu....
I söndags var vi till Borlänge en sväng och sen har vi jobbat olika skift denna veckan så vi har knappt hunnits att få träffats....
Idag är jag ledig och ska göra ett prov, så jag är lite nervös men det går nog bra och klarar jag det så är jag godkänd och min dröm kommer ännu närmare det som jag vill göra.....
Checken är utskriven och klar nu hihi....
Haft besök av min bror idag och vi har fikat lite, till helgen kommer mina kära syskonbarn till gränges, härligt....
I Måndags började jag skolan ännu en gång och ska ha lite mer utbildning, kan vara bra att ha lite mer så man kan jobba lite här och där, fick studiehandledningen i Måndags pch det ser jätte spännande ut..ska bli kul att plugga igen...
Det ser jag fram emot....
Sen längtar jag tills Sussie och Matte får den lilla bebisen så man får köpa nå gulligt och äntligen bli farmor igen, det blir så mysigt att få gosa igen med en liten....
Sussie är en dröm svärdotter hihi..
Underbar människa som är mån om sig själv och andra och alltid glad och go....
Vill ha mer tid men har man många barn och man både jobbar och läser så är tiden knapp....
Livet går ju ut på att jobba för att överleva tyvärr så är det nog...
Snart laga mat och iväg till massören för att banka ut lite knutor i nacke och axlar och det ska bli så skönt, är helt stel idag....
Gjort testet och jag klarade det så nu blir mitt liv bara ännu mer glatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0