Söndag

Hejsan min kära blogg en dag i ,mitt liv igen! Dagarna rusar iväg i snabb takt och jag bara åker med i farten som vanligt...
Ja veckan har gått och 3 av mina döttrar har hälsat på i flera dagar och det känns kanon skönt, härligt att få skratta och prata lite när man väl är ledig...
Teresa en vän har varit förbi, henne avgudar jag hon är så go och rar och vi skrattar jämt mycket både på jobbet och hemma hahahahaha...
Va upp till min dotter Bella igår och fick jätte gott fika, och min bror var också där så det blev lite tok hihi...
Bella är en underbar dotter som verkligen fanns i mitt liv när jag som bäst behövde det och jag är tacksam att hon finns, hon fick mig att se saker som jag inte sett och fick mig glad igen....
Det betyder enormt mycket att jag har tagit mig dit jag är idag....
Igår var vi även till Borlänge och shoppade lite, så det blev lite gott och smått där också..
Idag har Bella och Roy och barnen varit hit en sväng och fikat, små trollen mormors hihi....
I Torsdags fick jag änligen besked att börja skolan igen. härligt, så jag börjar på måndag igen och läsa akutsjukvård och det ska bli så himla kul att praktisera på sjukhus, det är nog min grej...
Hoppas jag får en bra handledare i alla fall...
Jag längtar så till praktiken och jag vill jobba på akuten tror jag...
Och sen har jag spått lite också och allt har stämt, det var nog bra att gå denna medial kurs som jag gick men nu pratar dom med mig hela tiden, lycka och  även tvärsom...
Synd bara att man inte kan varna andra som behöver det pga att man inte rktigt känner dom, men allt har en mening i livet tror jag i alla fall...
I förrgår fick jag kontakt med en vän som vet precis hur jag har haft det och hur djävligt också och hon med tyvärr, så nu känner vi att vi setat lite i samma båt av olycka, men nu blir det snart slut på det då denna månad kommer förmodligen att leda till att rätt människa segrar förhoppningsvis....
Jag håller tummar och tår på den sanna och den falska ska bara ha..
Ja idag har jag varit ner till mina älskade svärföräldrar och fikat, äppelpaj och kaffe så nu håller jag på att göra 2 blåbärs-pajer här hemma så man får nåt gott efter maten också...
Vill bara säga att ibland funderar man på hur endel är skapta, inte på normalt sätt i alla fall...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0