Onsdag

I Onsdags åkte vi upp till Rättvik med husvagnen för att vara där i hela 5 dagar, ""Tror ni att jag njöt eller ""hihi....
Ner tillbaka till Borlänge igen till min homeopat och mitt blodvärde är så lågt och går inte att få upp, därför jag somnar där jag står snart hihi...
På fredagen åkte vi ner och hämtade dom bästa svärföräldrar som finns och drog upp deras husvagn, så sen var det marknads dax och det var inte så mycket folk just på fredagen men på lördagen gick man fram långsamt...
Jag träffade min dotter Madelene och hennes familj på marknaden och Peter och Robban och Kenneth...
Handlade lite smått och gott och ner till husvagnen och fikade lite och sen upp på marknade igen..
skönt att bo så nära så man kan bara gå runt hörnet så är man på plats..
Ja,vad köpte jag då?
Ja 2 väskor blev det jätte fina och lite marknads nougat såklart hahahaha..
Ett sängöverkast till husvagnen och en bil till min härlihga man som har fyllt år...
Åkte hem i sakta fart på Söndagen ""fast vi inte ville hem"" men jobbet kallade så det var bara och packa ihop och åka....
Vi stannade till i Mockfjärd och åt mat, gud så god mat, men förlåt kära kusin att jag inte hörde av mig och kom på en kopp kaffe hihi...
Vidare hem och packa ur husvagnen och hann precis ner på byn så fick vi främmande hihi...
Jobbade på måndagen och var ledig igår och idag, skönt för mina leder värker som bara den nu, inte kul att varje morgon vakna och ha värk, men som sagt det är den tiden nu så man får väl lida hela vintern igenom då innan sommaren kommer igen!
Igår var jag till min massör och han fick massera bort lite inflammation i mina leder och knutor..
Sen åkte jag vidare till Rita och klippte mig så nu är det gjort också....
Handlade lite på hemvägen och åkte hem och tog det bara lugnt helt själv och fick min egen tid som jag görna vill ha!
Vaknade i morse och fick främmande av min dotter Bella och lilla Wilma, och så kom min vän Sanna hit och hälsade på lite...
Hon ville bli spådd och jag har gjort det en gång förut och allt stämde så nu ville hon ha en ny spådom..
Läste också av henne och allt blev rätt, det är ju det här jag ska jobba och vill jobba med i framtiden...
Att hjälpa andra människor att ge dom råd och sånt...
Det är det som inte är kul när man ser saker man inte vill se i förväg, men tyvärr r den här gåvan sån, både sorglit och glatt....
Sen kom min dotter Therese hit och hade tagit en promenad till mig och vi fikade en lång stund, sen kom min dotter Madde hit och fikade också hihi...
Så kom mitt barnbarn Amilia hit med sin mamma och hämtade hennes och Jasons presenter för att dom har fyllt år...
Fick en kram av henne och det känns jätte bra att Jennie kom hit så jag fick ge barnen presenterna själv...
Hulligt gjort av henne...
Hon är såklart välkommen då hennes barn är mina barnbarn...
Ja, så nu har denna dagen gått och jag stekte några pannkakor oh så gött och åt..
Universum var med mig igår igen hihi...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

❤️

2015-10-08 @ 06:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0