Helg ign nu då..

Förra helgen jobbade jag hela helgen och fick även gå ut extra då det finns inga vikarier heller, vart dom nu har tagit vägen nu hihi....
Har varit sjuk sen i måndags fast jag jobbade ändå för att vara snäll, var ledig på onsdag men orkade inte jobba igår och idag, med en genomförkyld näsa och hosta från jag vet inte vart?
Och feber och ont i hela kroppen...
Så jag har legat i 2 dagar i sängen och det känns då jag är ännu mer stel idag än vad jag har varit..
I Tisdags kväll var Mia hit och fikade lite, det var ju ett tag sen även om vi träffas ofta på jobbet då!
I helgen som var kom min kära son Benji på besök och vi hade kram kalas för det var ett tag sen jag var ner och hälsade på....
Han går också i skolan och det är bra att utvecklas och inte stå och stampa på samma ställer hela livet!
Det är ju färst nu för typ 4 år sen som jag fick den här världens chans att få utveckla mitt liv igen, det har stått stilla i 21 år ""jag kan inte förstå varför"" hihi...
Men idag mår jag bra och jag har världens bästa man i mitt liv som är glad och framåt för min skull och inte bromsar mig alls.....
Sen har jag pratat med en god vän som vann det stora loppet tack och lov...
Grattis till dig...
Hon grattade även mig för att jag tagit mig så långt på så kort tid och att jag klarar av att vara människa idag efter allt som har hänt...
Idag ser jag bara det jag inte vill se, äckligt...
Men det ka jag tacka Benji och Bella för att jag står där jag står idag, dom har varit mitt stora stöd när jag bodde själv och stättade mig i allt och vågade mig att få en tro igen!
Hade jag inte haft dom hade jag brakat ihop totalt...
Dom var mina räddare i nöden om man får säga så....
Idag är det fredag igen och det innebär helg, då man får ligga kvar i sängen i morgon och mysa innan man kliver upp...
Skulle ha behövt vara till Borlänge och köpa en jacka och ett par skor mn vet inte om jag är stark nog att fixa det i helgen..
Men skulle vara skönt att få komma ut i friska luften efter att ha varit inne i flera dagar nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0