Helg igen

Haft främmande av mina barn och barnbarn och haft främmande av vänner och så har jag jobbat  också såklart...
Igår var jag äntligen upp och hälsade på mitt nya härliga lilla barnbarn som har kommit till världen och är så himla söt. fick gosa lite med henne också, är så glad att jag har Matte och min fina svärdotter Sussie som är guld värda...
Är så himla glad att jag fått bli farmor ännu en gång..
Hon öär så lik Mattias när han var liten och så mycket och fint hår hihi......
Snart ska det ut och handlas åt tjejen...
Så firade jag Jossan mitt barnbarn som fyllde år, lilla yrvädret och fick kramas med farmors Alexander också, härligt med barnbarn...
Igår när den  bästa mannen i mitt liv kom hem fick jag en jätte fin lykta igen hihi, han är då världens mest romantiska karl som jag har hittat i mitt liv...
Snart är det dax att julpynta med alla fina tomtar och ljusstakar  och granen på gården så klart som jag fick till slut när jag träffade rätt man hihi..
Och min älskade tomte som ska stå och vakta granen förstås som jag fick av min kära älskade mamma för många år sen...
Till jul kommer min älskade son hem och det ska bli så himla skönt att få träffas igen, saknar han så och vill att han flyttar hem igen...
Idag har mina älskade svärföräldrar varit hit och fikat och det är skoj varje gång som dom kommer, kan inte ha bättre svärföräldrar än dom som jag har..
För några dagar sen kom en överraskning till mig och inte så liten heller, härligt att veta att man kan göra det man vill...
Och slippa tänka på alltid att man ska vara försiktig!
Här i veckan som var har jag varit och kollat på en elcykel och dom är så himla fräna så en sån blir det till sommaren (jag som precis köpte en cykel i somras hihi...
Men den kan man alltid sälja är ju nästan helt ny...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0