Ny vecka igen då...

Hejsan min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade och solen lyste med sina vackra strålar in genom fönstret emellanåt och det luktade ny kokat kaffe lång väg!
Älsklingen hade såklart varit uppe före mig och fixat det hihi...
I helgen har vi bara tagit det lugnt och jag har varit ledig (eller tagit mig ledigt hahahaha, det är bra att man kan välja själv ibland hihi...
Haft folk här av och till och varit ute och åkt en sväng såklart som vi brukar göra på helgerna...
Fixat i husvagnen så de ska bli klart snart till sommaren...
Hälsade på Bella och Roy en sväng igår och kollade på dom jätte söta katt ungarna som dom har fått, gud sååå himla söta....
Förra helgen fick jag reda på att jag ska bli farmor igen ,gud vad kul med en liten till bebis till i släkten, gossjuk blir man, tycker det är kanon kul och jag är så glad för det hihi...
Min bror har ju nyss fått en bebis så det blir mycket bebis gos nu hihi, det gillar jag...
Jag har varit till Anita en sväng idag och druckit kaffe och fikat lite, det var ganska länge sen vi sågs men som sagt vi jobbar olika, men nu ska vi gå ut nån helg igen hihi, det ska bli kul....
Handlade lite som fattades här hemma gjorde jag också...
Fick även en glad överraskning idag, det händer ganska ofta i mitt liv idag att jag får det, och det känns jätte bra....
Livet rullar på i snabb takt igen som vanligt och jag hade aldrig trott för bara några år sen att jag skulle få det så här bra, och bli så himla lycklig med en man,hihi, men det blev jag..
Gudarna ville ge mig det hihi!
Livet ville mig annorlunda tack och lov!
Det är jag mycket tacksam för, för alla ska få vara lyckliga och slippa leva i nåt som inte är på riktigt utan man ska få vara lycklig och glad och det gäller alla människor...
Det liv jag har idag är guld värt med alla mina barn och barnbarn, och det bara flyter på i rask takt igen. precis så som det ska vara i livet!
Det hade jag aldrig fått tillbaka om jag hade levt i mitt förflutna liv än idag så allt har en mening, jag tror min mamma varit med lite där och styrt att det ska bli såhär!
Ingen ska behöva leva ett sånt liv som jag hade, alla ska få vara glada och må bra!
Jag har fått så mycket tillbaka i mitt liv, och även ett jobb och nya och även mina gamla vänner som inte ville umgås med mig i mitt förflutna för att?
Resten kan ju alla räkna ut själva?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0