Lördag

Hejsan min underbara blogg en dag som denna dag idag...Nu var det över en vecka sen jag skrev här och det har hänt mycket hemma på min front!
Solen skiner så fint utanför och idag ska jag bara njuta av dagen och ledigheten...
Förra helgen var det full fart som vanligt , den ena  personen avlöste den andra här hemma och jag var upp och firade min son som fyllde hela 32 år hahahaha...
Gud så stora dom blir och jag blir inge äldre utan bara yngre och yngre hahahaha...
Jag känner mig bara yngre och yngre, men så lever jag med världens bästa också som uppskattar mig och älskar mig för den jag är...
Kärlek är viktigt i livet och att man verkligen menar det man säger...
Man måste kunna lita på varandra det är A och O tycker jag.....
Man ska aldrig säga till nån (att man älskar nån) om man inte menar det....
Man ska aldrig vara otrogen mot en annan människa för det är det värsta du som person kan utsätta nån annan för!
Om nu inte personen sm otrogen är en djävul?
Tänk att leva ett nästan helt liv och tro att man är älskad fast man inte är det, men tänk den som ljugit om kärlek istället i många år, den måste ju vara helt korkad och må skit av att ha ljugit, det man inte vet mår man ju inte dåligt av men det man gör måste man ju må desto dåligare av?
Om man nu inte är en djävul? Hahahahaha...
Hur kan man leka med känslor och andra människor och framförallt om kärlek som ska vara nåt fint mellan 2 människor som verkligen älskar varandra?
Då är man verkligen dum och korkad, men tyvärr finns det alldeles för många människor av denna art!
Man ska vara snäll åt den som man älskar och inte slå eller göra förbjudna saker mot personen...
Förstår mig inte på män som slåss och misshandlar sina kära, då håller man dom inte kära!
Jag vilade också hela helgen så gott det gick och satte upp mig på 4 pass på kvällen veckan som var och fick naturligtvis alla 4 hihi, det är väl så när eliten måste jobba hahahaha....
Det var skit kul att konma tillbaka i alla fall och alla var lika glada att se mig igen, härliga arbetskompisar har jag och det är jag så himla tacksam för..
Jag jobbade måndag till torsdag och yrseln höll sig faktiskt lite i schack medans jag kämpade på....
Förra fredagen började jag äta en mirakel kur som jag tittat på länge som hjälper vid ledvärk som jag har pga min fibro....
Hjälper vid mensvärk, och magkatarr, ja mot allt...
Rensar gifter ur kroppen bland annat också!
Jag har ätit det i en vecka bara och vet ni?
Etfer bara 2 dagar var jag bättre i lederna, inte alls så stel som jag brukar vara på mornarna och inte längre ont i magen som jag haft i min magkatarr, har fått igång magen och jag känner mig mycket lättare...
Tänk bara efter en vecka och det kostar mig bara endast 25 kronor i månaden att göra detta mirakel medel på naturlig väg varje månad för att känna mig bättre..
Helt underbart..
Jag har aldrig varit en sån som proppar i mig mediciner då jag vet att mediciner bara förstör kroppen mer än den hjälper våra kroppar, mediciner gör att man åldras snabbare, man blir fet och klympig av den , man blir dum i huvet ( i alal fall vissa blir det) det har jag erfarenhet av....
Man blir förgiftad framförallt!
Igår var jag till min massör igen och han gick ner på grunden nu i min nacke och skulderblad och lossade på min yrsel, idag är jag yrsel fri och det är en hemsk stor lycka för mig då jag gårt nu med yrsel i flera månader, nu börjar allvaret igen hihi...
Men allt har som sagt en mening i livet tror jag..
Det var nog meningen att jag skulle rensa allt fult och elakt och lögnaktigt som min kropp samlat på sig i ett missförhållade under många år...
Han masserade och jag fick lägga mig på häöer sida och allt snurrade, då masserade han en gång till och då gungade det bara, den tredje gången han masserade mig och jag la mig på höger sida och det gjorde ingenting, vilken lycka för mig att kunna ligga och sova på min sov sida igen....
Nu är yrseln borta och alla spänningar i nacke och axlar och jag fortsätter att köra min mirakelkur av örter som gör att jag mår mycket bättre igen...
Idag ska jag ta en liten cykeltur igen, det var ett tag sen....
Är öm efter den intensiva behandlingen som jag fick igår men hellre det är yrsel kan jag lova....
Köpte ett nytt köksbord och 6 stolar i förrgår och det blev kamnon snyggt och det var lite större än det jag redan hade, så jag sålde mitt på 5 minuter hihihihi..
Nu ska jag ut i solen och njuta av dagen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0