Söndag....

Hej kära bloggen idag igen! Nu har söndagen kommit igen denna veckan och veckan har rusat iväg så himla fort som vanligt..
Jag har varit ledig nästan hela veckan men har ändå inte hunnit med allt som jag ska egentligen skulle hinna med hihi...
I Tisdags var jag inne i stan och handlade lite och tog en kaffe hos en kär vän och mannen i mitt liv började måla i huset på min begäran hahahaha..
Nej då han tycker om när jag regerar och gör fint i hemmet, så här fint hem som jag har idag har jag aldrig haft hihi (enligt mig själv ) och även också enligt vissa andra hihi..
Men min man är lika pedant som jag som tur är hhihi...
Vi har målat panelen i trappen i betsad färg och hela trappan ljus-grå och nu ska det målas runt fönstren och dörrar också...
Det kommer bli så fint, nu har vi bara vardagsrummet kvar sen har vi renoverat hela huset på bara lite över 1 år yes...
I Onsdags var jag faktiskt bara hemma här i huset och rensade på vinden och i huset för jag har kommit på att vad ska jag med alla grejer till när jag på dom senaste 3 åren byggt upp ett helt mycket nyare och finare hem är nånsin hihi..
Så jag har gett bort och jag har sålt massor av grejer och jag har bytt ut allt, ja allt faktiskt...
Det känns jätte bra...
Man ska inte ha nåt förflutet kvar, när dom hemska gamla dolda dörrarna stängs så öppnas desto nyare och bättre har jag insett på senare tid i mitt liv! 
Vi har byggt upp ett helt hem tillsammans som bara är vårat nu, och det känns fantastiskt bra, för jag har den bästa mannen man kan ha i livet som är så himla snäll och go, och omtänksam och trygg...
Han har allt det som jag har sökt efter i många,många år men inte kunnat hittat, men som sagt det är aldrig försent hihi!
Att jag bara inte tog chansen långt före hihi...
Så var min bror och hans familj hit och fikade lite, är så himla glad att jag har fåt ttillbaka min bror, det är ju bara han och jag kvar nu, och jag känner idag att han verkligen betyder nå så enormt mycket för mig och mina nära och kära...
I Torsdags var jag hemma först på förmiddagen och sen på kvällen åkte jag upp till Madde och Lars och umgicks lite med deras familj och mina små killar som är så goa....
På Fredag förmiddag var jag uppe hos Mattias och Sussie en sväng och umgicks med dom och Jossan var hemma så vi fick också lite egen tid,  Alexander var i skolan....
Mysigt så kom Bella dit med mina små troll tjejer också så det var riktigt härligt att träffa alla dom här människorna i mitt liv dom här dagarna,..
Jag hinner ju knappt nånting längre, det är så mycket som står på schemat nu, men det är ju så när man jobbar tyvärr, man måste ju överleva också hihi...
Nu till veckan blir det nya utmaningar och nya händelser igen, och tiden den kommer rinna iväg som vanligt, jag ska träffa en vän som kommer upp hit ifrån Värmland på Onsdag som jag inte träffat på länge nu, ska bli kul att träffas, ska leverera lite grejer under veckan....
Har även levererat lite idag med....
På Tisdag blir det som vanligt med kursen som jag ser fram emot.....
I morgon fixa allt som ska fixas under veckan och fortsätta måla så det blir klart nån gång , så mannen kan tapetsera till helgen...
På Lördag fyller min ex svärfar år så då ska jag åka till graven och sätta lite blommor åt han såklart...
Igår blev jag bjuden på en mycket stor högtid i sommar, så nu längtar jag dit, måste ut och köpa lite nya kläder till det nu också och det blir kul...
Härligt och livet rullar på igen som vanligt med allt kul som ska hända, och jag bara flyter med känns det som...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0