Söndag

Hej igen min kära blogg! Nu har det gått några dagar här igen och jag har försökt att vila och det har faktiskt funkat ganska bra....
För att vara jag annars i action hela tiden hahahahaha..
I Torsdags så tog jag det bara lugnt och i fredags var jag faktiskt till Borlänge med Anita och shoppade lite, det var nice att komma ut lite i luften och bara få umgås vi två...
Vi fikade och strosade runt lite och jag gjorde en ny syntest men det var inge fel mer på ögonen men jag var tvungen att beställa ett par nya häftiga glasögon ändå och passade naturligtvis på att ta ut ett par solglasögon också hihi..
Hämtade ut mitt paket med mina nya härliga gardiner till sovrummet så nu blev det kanon fint här hemma, bara golv inläggning som fattas nu...
Är så himla sjukt nöjd med mitt sovrum....
Min svärmor älskar min inredning hihi..
Igår var enda dagen då jag inte hade yrsel, på många veckor,det var nästan så man blev orolig att det verkligen var nåt fel då jag verkligen kunde gå utan att verka full på gången, var ute i vårsolen ch tog en lång promenad till dom bästa svärföräldrar som finns ,och mannen i mitt liv sålde 240-n igår så nu är en till bil borta och mer plats finns på gården...
Han får ju hem en till 855 snart som ska ploackas ner och delarna ska sparas till både hans och min bil, kanon bra.....
Idag snöar det och helt plötsligt fick vi vinter igen, och det som var så fint och härligt igår...
Vill inte ha nå mer snö nu ,utan sommar och sol vill jag ha så vi kan ut och göra en massa roliga saker med vänner och familj...
Ska iväg och få massage idag och massera upp inflammationen i nacke och axlar igen...
Mannen i mitt liv jobbar extra idag så vi kan göra nåt kul i sommar, funderingar på att köpa en husvagn också finns, min bror hade köpt en förra veckan och kan vara kul att ha en vi också och åka ut med...
I fredags hämtade jag mina barnbarn Wilma och Jessica som fick sova här över natten och dom var kanon snälla, ingen konst att ha dom två i alla fall..
Så köpte mommo godis åt dom såklart mina små gryn...
Dom surfade på plattan och spelade spel och Honken ritade med dom och busade hihi..
Han är världens underbaraste som finns med mina barnbarn..
Är så himla glad att han finns i mina barn och barnbarns liv, han har verkligen hand med det där..
Så vi hade fredagsmys med dom och allt gick kanon bra...
Är så glad att jag får ha dom ibland hos mig för mina kära barn...
Igår kom min bror och hans fru och fasters lilla Niki på besök, hon är så himla gå, har precis lärt sig gå och det ser så himla gulligt ut, så kom Bella och Roy och fikade också, fulla huset här på förmiddagen och många goa skratt blev det,..
Snart får min bror en liten kille som faster kan snusa på och är så härligt med små bebisar hihi...
Honken tycker om min bror jätte mycket och det är jag jätte glad för..
Dom funkar kanon bra ihop...
Sen bjöd mannen i mitt liv mig på pizza så jag slapp laga nå mat, han är världens bästa som finns....
24 e april är det meningen att det ska bli en kryssning med bästa Rosi, kan bli kanon kul.....
Ja jag vet inte mer vad jag ska skriva här idag..
Livet rullar på med glädje i mitt liv varje dag med världens bästa barn och barnbarn och äntligen min bror och jag som hittat tillbaka till varann...
Tack vare mitt nya liv som jag lever idag.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0