Onsdag

Hej kära bloggen idag igen, nu är det 2 veckor  exakt sen jag skrev här igen,det har varit mycket nu med både massören och homeopaten och sjukhus besök av olika slag för att i alla fall ett försök till att få nå svar på varför jag är så himla yrslig?
En sak är säker och det är att jag ska aldrig dricka mer, det har jag lovat mig själv, för är det så här att vara full så då står jag minst sagt gärna över...
Förstår inte dom som kan dricka varje dag och ha det så här?
Stackars människor att inte förstå att man inte kan göra så här mot kroppen..
Kan inte gå rakt och folk undrar om man druckit trots att man inte tagit en enda droppe?
Otaliga besök hos läkare har jag varit på men inget fel hittas ändå,  så nu blir det remiss till hjärn röntgen för att utesluta nåt farligt, men jag vet att det inte är nå farligt, min intuition säger det hihihi...
Och dör jag så gör jag väl det .jag är ändå inte rädd för döden...
Allt har en mening i livet, så är det bara!
Annars har dagarna varit si och så och jag har försökt att vara så social  som möjligt, men det är tyvärr lite svårt att vara det just nu...
Tur jag kunde ta bort mig ifrån jobb och överleva livet ändå!
Tur man vet hur man ska göra för att överleva ibland hihi...
Inga problem så nu kan jag bara njuta av att vila och att ta det lugnt ett tag  här framäver så löser sig resten antar jag till slut!
Skulle ha jobbat i Måndags men inte bra att vara full på jobbet !
Har försökt att äta men har svårt för det så några kilon har jag går ner nu, och det är väl i alla fall en fördel hihi..
Tror att allt man gått igenom i livet kommer ifatt en när man mår som bäst, då kommer allt som har varit dåligt  en gång i tiden upp till ytan och ska bearbetas, så är det bara...
Vi är inte mer än människor och vi gör det inte till mer än vad det blir?
Nästa vecka ska jag iväg och köpa mig en ny cykel för det tycker jag verkligen att jag är värd!
Så jag kan börja cykla som också är bra för balansen!
Nu när jag har varit dålig av och till har jag beställt lite nya kläder inför sommaren och nya gardiner och sånt till sovrummet som kommer att bli så fint till sommaren, ljust och fint..
Så har vi målat trappen till övervåningen och betsat panelen upp, nu är det bara runt fönster och dörrar och taket kvar och sen tapetsera så det kommer bli en helt ny och fräsch hall igen hihi...
Vitt är sååååå himla snyggt och rent....
Sen lägga lite nytt golv i sovrummet här framåt våren....
Jimmy var hit igår och tyckte att det blivit kanon fint hihi....
Igår var mina kära barnbarn Thilde och Wilma hit och hälsade på så vi fikade och gottade oss lite hihi...
Dom tröttade ut Honken med sina lekar, hahahaha, men jag är så himla glad att jag har träffat en så härlig man äntligen i mitt liv som kommer så bra överens med mina barn och barnbarn och verkligen går in för dom fast han inte har några egna barn... 
Man kan tro att han haft hur många barn som helst....
Känns härligt att ha en man äntligen som bryr sig i mina barn och barnbarn och är delaktig i dom, som man ska vara om man nu är normal...
Tar man kon får man ta kalvarna ller hur var det som det hette?
Även min bror och Honken kommer kanon bra överens....
Honken tycker min bror är helt galen hahahahaha. alltså rolig hahahahaha.....
Ja många goda glada skratt blir det minsann idag i mitt liv, och det är ju det som räknas, det är ju det som är livet, upptäckten av mitt nya liv var helt annorlunda än vad jag var van vid!
Idag har jag det bra och jag mår bra trots mina krämpor emellanåt, men jag har en man som stöttar mig också i precis allt och är ärlig och finns alltid där vid min sida vad som än händer, han är ärlig mot mina barn och min bror och det är som det ska vara.......
Ja, livet går fort framåt och snart är äntligen sommaren här igen med allt vad det innebär, som sommarjobb, bröllop och en massa roliga saker hihi...
Ja livet går framåt precis som det ska göra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0