Torsdag...

Hejsan idag igen min kära blogg! Dagarna bara försvinner ganska fort för varje dag som går och jag bara åker med på tågresan i mitt nya härliga liv!
Allt går bara framåt och allt blir bara bättre och bättre i mitt liv!
Men jag har bytt ut mycket i livet som  har varit negativt mot det nya som är positivt så det kanske inte är så konstigt!
Förra helgen var det fullt upp med Bella som kom redan på Lördag och firade mig på mors dag och jag fick jätte fina blommor och en stor kram, härliga unge.....
Hon känns verkligen som bara min tjej hihi, och det kan man väl säga att hon är också..
På Söndag kom min son Mattias och hans fru och barn och firade mig på mors dag, fick en jätte fin blomma av dom också, gud jag är så glad åt mitt nya fina liv som änglarna äntligen har gett mig, och mina barn är verkligen mitt liv!
Härliga barn har jag minsann..
På Söndag var jag även ner på bergslagsodlingarna och köpte blommor tilll min älskade mammas grav pch satt på dom i spö-regnet hahahaha..
Min man i mitt liv var såklart med och hjälpte mig vid graven, han är det bästa som hänt mig..
Som en karl ska vara!
Men nu är graven så himla fin och nu kan man få gå dit och kolla på den när man vill....
I måndags jobbade jag och i Tisdags..
Sen var jag till stan och handlade lite det som fattades..
Igår var jag upp och firade min dotter Madde som fyllt 25 år i fredags och träffade barnbarnen också, sen fick jag en jätte fin lykta och vita glas underlägg i mors dags present, hihi, det är alldelesför mycket av mina barn att tänka på mig men jag blev överlycklig..
Jag har nog trots allt varit en ganska bra mamma ändå åt mina kära barn som kom ihåg mig på min dag oh så härligt...
Idag har jag och Bella varit på utbildning och idag har jag pratat med Erik om utbildningen jag vill hoppa på i höst..
Vet inte om det som jag jobbar med idag är det jag vill göra, tycker verkligen inte att dom gamla får det dom behöver pga prsonal brist och ännu värre kommer det bli, så nu ska jag vidare utbilda mig och hoppa på nåt annat, jag tror att det här är min grej,hihi..
Hoppas det i alla fall...
Min karl stöttar mig som vanligt i allt till 100 % som jag gör och  han tycker att jag ska satsa på det som jag vill göra..
Inte haft det så  förut så då blir man ju jätte glad..
Livet är inte alltid så lätt men nu känns det som om det var det här livet som jag saknade i många år...
Men det är aldrig försent att börja om hihi...
Ibland går man fel vägar men man måste traska på dom för att senare i livet förstå att det var alldeles åt helvete fel!
Idag har jag hittat så rätt det kan bli, en man som alltid finns och mina barn som alltid jag kan hälsa på när och om jag vill och en man som accepterar mina barn utan att vara avundsjuk...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0