Torsdag före en midsommar

Hejsan min kära blogg idag igen! Dagarna bara glider förbi i väldigt snabb takt som vanligt och jag hänger bara på...
Ut och göra ett kvälls skift med dom bästa ikväll igen, härligt att få skratta och ha kul om dagarna, jag älskar det hihi!
Har jobbat i veckan och det har gått bra trots väldigt tidiga mornar som absolut inte är min grej hihi..
Haft fullt upp med folk här när man har varit ledig som vanligt, ett innehållsrikt liv har jag idag och det är jag så himla glad för!
I morgon gör jag en kort dag på jobbet och sen iväg hem och fixa iordning sig för att bege sig på middag vid ett dukat bord och mycket gott i trevliga vänners lag....
Tänk att bara få sätta sig ner och äta gott och få må bra!
Jag har världens bästa svärmor och svärfar....
Äta gott utan att behöva utstå all alkohol som många tror hör midsommar till, och bara få vara den man är...
Sen är jag ledig Lördag och Söndag som ska firas med vänner och grillning såklart!
Tänker på en nära och kär person idag som jag älskar oändligt mycket....
Sorgen hänger sig tung i mitt hjärta och jag vill så gärna att allt ska få vara bra...
Om jag bara kunde göra mer än vad jag gjort?
Men det kommer hoppas jag, finns andra som inte alls är värda det vissa faktiskt är värda!
Livet kan förändras så fort bara på en sekund eller en minut, man vet aldrig vad som händer så man ska vara snäll.,tala sanning och inte ljuga om nåt...
Inte hitta på och så för karma det slår tillbaka. det är nånting som jag har lärt mig på några år....
Man anförtror sig såklart till den som gör det till en själv, det är väl självklart....
""Jag har förlåtit mig själv fär att jag valde att umgås med helt fel människaa som svek mig enormt mycket, men ibland har ett RENT HJÄRTA svårt att se och genomskåda det ""smutsiga hjärtat"" som bara fortsätter att såra och såra....
Ja nu är det midsommar igen och åren bara flyger iväg....
Snart är det jul igen och nytt år, allt börjar om varje år för år och man blir bara äldre men känner sig bara yngre,hihi...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0