Tisdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade dö trött i morse  vid halv 6 och gick iväg  som en vandrande zombie till jobbet hahahaha...
Men väl där tog jag mitt schema och drog iväg, vaknade ganska omgående hihi...
Gjorde mitt skift och  sen hem igen, fortfarande dö trött hahahahaha.....
Många skratt blev det på jobbet även idag hihi...
Älskar mina arbetskamrater som jag har!
Nu är man ledig i några dagar och jag ska njuta av dagarna och ta vara på tiden som finns..
Igår när jag kom hem ifrån bilbingon som jag och Anita och Bella hade varit på så väntade det en stor (kanonstor) bukett med blommor på mitt  sängbord som mannen i mitt liv hade köpt åt mig hihi, han är världens bästa man som en kvinna kan ha, jag blev så rörd, han överraskar mig helt plötsligt ganska ofta, jag är inte van att ha det så här, och bli så bortskämd eller (älskad) kan man kanske säga hihi...nån som kommer med blommor och sånt ""bara"" sådär hela tiden...
Nån som visar ömhet och omtanke för det som man gör är jag inte van att få...
Idag när jag kom hem hade han varit och köpt jordgubbar åt mig hihi, underbara karl....
Hade jag vetat det som jag vet idag hade jag gått för länge sen (för många år sen) för då hade jag sluppit gå på nålar varje dag och inte behövt vara rädd för en man...
"Vissa människor stod tydligen sist i kön när hjärnorna delades ut...."
Idag fyller mitt barnbarn Wilma hela 5 år, gud mina barnbarn blir så stora nu och tiden bara flyger iväg, men vi ska upp på Lördag och fira henne eftersom vi jobbar olika i veckan och även Honken (morfar) vill ju följa med upp också...
Tur att hon har en morfar som bryr sig i henne i alla fall även om han inte är den riktiga, men det är den som vill vara det som är värd att vara det också, så är det bara!
Synd att barnen ska få lida och inte förstår dom varför?
Igår var mitt barnbarn Jessica hit också och vi satt och pratade om allt, hon är allt för härlig hon, hon är mormors lilla tjej som börjar bli så stor nu hihi...
Hon kommer hit och vi pratar lite ibland, är så glad att hon finns i mitt liv....
Man ska vara glad åt att få vara med sina barnbarn, dom är ju livet, man ska inte strunta i dom, utan vara så mycket man kan med dom, dom växer också upp och blir stora...
Idag ser mitt liv helt annorlunda ut än bara för några år sen, idag ser jag glädje och lycka och jag tror allt har en mening i livet....
Idag kan jag se framåt utan att behöva tänka en extra gång innan jag säger nåt, jag kan säga det jag tycker och tänker, och mannen i mitt liv förstår...
Jag kan åka vart jag vill, gå till vem jag vill utan att förhören ska hagla natt efter natt och man ska behöva må dåligt av att umgås med sina vänner, så ska det inte behöva vara.....
Man ska kunna göra det man vill i ett förhållande, och det kan jag nu, helt underbart...
Jag umgås med mina barn och jag åker till dom när jag vill utan att nån man ska behöva neka mig det...
Idag fick jag mina nya npendlar som jag har beställt och blev helnöjd, nu har jag några fler hihi...
Idag fick jag även mitt andebrev som jag väntat på ett tag, helt suveränt bra och helt otroligt att nån kan säga en sån sak som bara jag vet, helt underbart...
Det blev lite tårögt kan jag lova ,men nu vet jag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0