Söndag

Hejsan min kära blogg ännu en dag! Idag är det en sån där dag då regnet bara har öst ner igen titt som tätt, vädret kan aldrig bestämma sig hur det ska ha det hihi, vi åkte en vända in till stan och sen när vi kom till berget igen var det nästan översvämmning...
Fikat hos mina svärföräldrar idag har vi  också gjort och  sen har vi haft besök av min bror och mina syskonbarn idag, mysigt...
I Onsdags jobbade jag ett kvälls skift igen med dom bästa som finns, och likaså igår kväll...
I Torsdags var jag till min massör igen och det var mycket bättre nu, det har lossnat så fint och bra...
Härligt...
I Fredags kom mannen i mitt liv hem med den fina lyktan som jag velat ha haft så länge men inte tyckt att jag kunnat unna mig, han är den bästa man som man kan ha....
Igår fyllde min yngsta son hela 20 år och jag fattar inte vart tiden tar vägen egentligen?
Idag fyller mitt barnbarn Linnea år, gud vad stora alla blir och jag känner mig inte ens gammal än,hihi...
Men det blir nog så när man lever i ett bra förhållande och man mår bra där man hela tiden får respons och inte bara mothugg hela tiden!
När man har en vän som står en nära hela tiden och litar och tror på en...
""Vem som helst kan ge dig uppmärksamhet och komplimanger""
""Men den som älskar dig ger dig respekt ärlighet, tillit och lojalitet""
""Den människa som ljuger om kärlek till dig är ingen riktigt ärlig människa""
""Till slut kommer allt bra till dig igen""
Livet är härligt idag...
Tänk om jag inte hade blivit så rädd den där dagen hade jag nog inte insett faran?
Tänk om jag inte hade blivit utkastad den där dagen då hade jag inte fått den där fina lägenheten?

 Tänk om jag inte flyttat hade jag inte fått utbildningen?
Tänk om jag inte fått utbildningen hade jag aldrig träffat världens bästa arbetskamrater?...
Tänk om jag inte hade börjat jobba så hade jag fortfarande setat i min ensamhet...
Tänk om jag inte flyttat tillbaka hade jag inte haft mina fantastiska barn och barnbarn som jag har idag?
Tänk om jag inte gjort det jag gjort hade jag inte haft min älskade bror och syskonbarn vid min sida som jag har idag?
Tänk om jag inte sett att det fanns nåt mycket bättre i livet än bara lögner och svek så hade jag ju inte heller sett och träffat den underbaraste mannen som man kan ha i sitt liv?
Ja allt kan hända på bara 1 natt,1 vecka ,1 månad?
Vad livet är konstigt ibland och jag tror allt har en mening ändå. .
Det här livet hade jag velat leva för länge sen...
Men jag tar igen det nu med glädje hihi....
I sommar när jag är ledig ska jag åka ner till min son i Karlskoga och hälsa på några dagar så vi kan göra nåt tillsammans det var ju ett tag sen då han har flyttat långt härifrån..
Idag är en sån där dag då jag funderat lite extra, vilka eller vad som man ska säga till vem eller vad?
Hihi..
Jag vet vem eller vad som uppskattar mig för den jag är och dom ligger högt hos mig också, som det ska vara!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt fina du ♡
Alla dessa tänk om, dom har gjort ditt liv till ngt fint
kram till dig och dina nära och kära ♡

2015-06-16 @ 16:55:37
Postat av: Anonym

ja det har verkligen gjort mitt liv innehållsrikt idag och få mig att inse vad som är fint i mitt liv?
Men min man i mitt liv idag är en stjärna, tack snälla rara du...<3

2015-06-17 @ 11:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0