Onsdag

Hejsan min blogg idag igen! Nu var det ett tag sen jag skrev här igen och  jag hinner ju inte med så ofta numera då min härliga familj och  mina fina vänner betyder allt i mitt liv idag och så har jag mitt älskade jobb också såklart  hihi..
Härligt och precis så som livet ska vara, man får det man mår bra av varje dag och man vet att dom fina finns runt en hela tiden....
Har orkat jobba lite mer nu då min yrsel är borta som vinden, hihi, skönt för det var verkligen inte kul ett tag här!
Förra helgen regnade det bara så älsklingen beslöt att vi tog en vända till Borlänge och shoppade lite i brist på annat så vi hittade lite allt möjligt...
Sen har det varit extra hobb under vecckan och banrbarn och barn har varirt förbi och hälsat på..
Jag fick  jättefin tavla där det står Love you på av min dotter Therese i mors dags present som var jätte fin.
Härliga barn jag har och jag är så himla glad att dom finns i mit liv idag..
Dom står vid min sida och jag är jätte glad för det..
Livet har blivit förbytt hos mig från DR jekyll till MR hyde hihi...
Tänk vad karma kan göra om man bara förändrar sig och lever i ett bra liv!
Nu snart ska jag snart bli farmor igen då Matte och Sussie ska ha barn igen, mysigt med en liten bebis igen även om jag gosar mycket med min brors bebis hihi..
Men ett nytt barnbarn på väg, (eller kanske fler hihi) spännande att se vad det blir och jag tror på en pojke hihi...
Många små föds det nu och det är så härligt..
Jag gillar min svärdotter jätte mycket, Sussie har alltid varit Sussie den där tysta lugna tjejen som inte säger så mycket men idag pratar vi om allt när vi träffas, hon är så mysig och go hon hihi...
Jag är så glad att både Madde och Therese och Mattias och Isabelle har träffat så fina människor att få leva med i sina liv....
Dom är värda det bästa!
Jag gillar deras respektive hihi...
Idag är det dax för ett skift ikväll igen hihi,och i morgon är det äntligen massören som gäller, jag har klarat mig i över 2 veckor nu så nu är det på tiden..
Svärfar har fått 3 behandlingar och hans syn hade blivit mycket bättre (undra varför hihi)..
Kan det ha varit stopp månntro hihi!
Han är jätte nöjd i alla fall med behandlingen för om man gått och vinglat i 5 år och  efter bara 3 behandlingar kan man gå rakt då blir man väl glad?
Ja veckorna går och går och jag bara hänger med och flyter på igen och nu planeras det för semestern...
Vi ska åka iväg till Ullared i höst och det ska bli kul, så nu sparas det till det hihi...
Det ska bli skoj att handla lite vinterkläder och lite nytt till hemmet igen hihi...
Ja livet ser ljust ut och allt har blivit så mycket bättre, man ska vara rädd om sin familj och inte ljuga och hitta på om allt och alla, en dag finns man inte mer...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0