Fredag

Hejsan min blogg igen, nu var det ett tag sen jag var här igen, livet hoppar framåt precis som det ska göra och vara och allt blir bara bättre och bärttre..
Livet går ut på att tappa allt som inte ska finnas där  och inte behövs i livet och vara rädd om det fina som jag idag har i mitt liv!
På midsommaraftonen var vi iväg bort bjudna på god mat i massor hihi och åt oss propp mätta och fick en massa god efterätt, härligt att få sätta sig ner vid ett dukat bord och slippa göra nånting hihi...
Härligt att få umgås med nära och kära och få vara glad och bara få må bra...
Sen har ju livet rullat på i rask takt igen då och dagarna bara rusar iväg med dom bästa som jag har i mitt liv, och jag bara åker med...
Har varit hos massören några gånger och yrseln är som borta, skönt att få vara något sånär bra igen...
Finns dom som har det värre...
Jag har hellre ont än är en djävul hihi..
Var ledig i midsommar och satt i solen på Lördag och bara njöt av livet ( det är ju det jag gör nuförtiden) hihi...
Har jobbat med dom bästa som man kan jobba med och skrattat och haft det bara bra...
Varit några svängar till Borlänge och shoppat lite också emellanåt...
Igår var jag en sväng till Anita och fikade och träffade även Fredholm, det var skoj, var ju ett tag sen men vi jobbar helt olika så det blir inte så ofta nuförtiden, sen har jag ju alla barn och barnbarn vid min sida som jag håller så mycket av...
På Tisdag fyller mommos lilla Wilma hela 5 år, gud vad fort det går med barnbarnen,och snart kommer jag få nya barnbarn, dom ligger i mina barn hihi, jag ska bli både farmor och mormor hihi...
Härligt med små bebisar...
Brorsan var hit i helgen så jag fick mysa lite med fasters små godingar också....
Har ringt Falun ni igen få se om det går snabbtt att få komma dit nu, om det blir operation igen eller inte, vill ha bort det här nu...
Idag var jag in till stan och handlade lite med dotter och köpte lite jordgubbar och sånt, är så himla gott till frukost...
Det har regnat ganska mycket nu i sommar men jag hoppas att det snart blir fint väder med sol för det är det som jag vill ha...
I morgon stundar bröllopet hihi, mysigt när man gifter sig, det är så fint, så nu önskar jag att Therese och Jimmie snart ska gifta sig så jag får gå på mitt barns bröllop...
Man ska aldrig ta nåt för givet, den svagaste kan bli den starkaste och den svaga blir modig medans den starka blir feg..
Tål att tänka på!
Alla människor förtjänar nån som får en att se fram emot morgon dagen!
Alla är värda att bli älskade för den man är som människa och behandlas väl...
Ingen ska behöva utsättas för våld eller sånt, såna män är bara fega skitar som inte kan vara starka...
Jag har världens snällaste man i mitt liv och det är jag glad för, han ger mig all den lycka och kärlek som en kvinna ska få av en man...
Han finns alltid där, han talar sanning och är ett med mig, som man ska vara i ett förhållande...
Igår anmälde jag mig till kursen i höst och ska gå den nu, ska bli så spännade...
Min man säger att jag är en mystisk kvinna, undra varför ?hihi...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0